Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Lamborghini Countach – Fél évszázados legendaExkluzív

Lamborghini Countach – Fél évszázados legenda

Amióta okos szoftverekkel tervezik a személyautókat (is), tűnőben a karakter. A praktikum és az észszerűség jegyében ugyanolyan kiterjedésű tömböket ölelnek körül ugyanúgy hajlított lemezek, a szemlélőt pedig talán csak az egyedi világítótestek, hűtőmaszkok és a néha gigantikusra növelt márkajelzések segítik a gyártmányok azonosításában. A hőskorszakban ellenben még elvárás volt az
Alfa Romeo GTV 2.0 – Három évtizede jó formábanExkluzív

Alfa Romeo GTV 2.0 – Három évtizede jó formában

Tulajdonosa kiváló restaurátor, mindenféle rendű és rangú olasz autó avatott ismerője, ez alkalommal azonban mégsem kellett elővennie a szerszámokat és összekoszolnia a kezét. Ez az Alfa Romeo GTV ugyanis időkapszulaként vészelte át a gyártása óta eltelt évtizedeket, állapota lényegében gyári, így természetesen megtorpanás nélkül vette az OT-vizsgát is. - Ez
Zagato – Szárnyalás és szépségExkluzív

Zagato – Szárnyalás és szépség

Apró, azonban jelentéktelennek egyáltalán nem mondható vállalkozásként indult a Zagato karosszériagyártó műhely története 1919-ben. Az alapító, Ugo Zagato meglehetősen komoly elismertségnek örvendett akkoriban, az olasz repülőgépipar köreiben magasan jegyezték a nevét. A szakember az első világháború alatt az Officine Pomilio repülőgépgyár konstruktőreként repülőgépeket tervezett és épített, sőt, részt vett azoknak
Ford Escort XR3 – Erika megvadulExkluzív

Ford Escort XR3 – Erika megvadul

Amíg a Focus be nem jelentkezett a Ford svájcibicskájának címéért, addig az Escort számított az közepes méretű és tudású Fordnak Európában. Ez volt a megfizethető, olcsó családi Ford, Köln válasza a híres-nevezetes Golf-osztályra. Az alábbi példány különlegessége az, hogy az átlagosnál sportosabb, XR3 kivitelben készült, e tulajdonsága miatt pedig felfigyelt
Honda Accord 2.0 – Az elegáns szamurájExkluzív

Honda Accord 2.0 – Az elegáns szamuráj

- Sajnos a japán autók korrózióvédelme nem volt éppen tökéletes a múltban és ezek a remek vasak sajnos elrozsdásodtak, megsemmisültek – közölte az Accord gazdája, aki inkognitójának megőrzését kérte, az autóról azonban örömmel mesélt.   - Hollandiában vette meg ezt az autót az egyik barátom, mégpedig azzal a nagy elhatározással,
Chrysler D’Elegance – A Karmann Ghia őseExkluzív

Chrysler D’Elegance – A Karmann Ghia őse

A második világháború utáni években az amerikai Chryslert furcsa kettősség jellemezte, elsősorban a konszernt 1935-től 1956-ig igazgató Kaufman Thuma Keller jóvoltából. Keller egyszerre volt óvatos, a részvényesek érdekei felett őrködő üzletember és olyan újító, aki izgalmas és szemet gyönyörködtető gépkocsik gyártójaként is szeretett volna kitűnni. Elevenen éltek benne azonban az
Cadillac Eldorado –  a Libás Cadi históriájaExkluzív

Cadillac Eldorado – a Libás Cadi históriája

Gyömrőn, a Gróf Teleki utca 63. szám alatti kertes házban, mely magába foglalja Bálint Sándor autó-és klímaszerelő műhelyét, az udvaron olyan csodaszép, termetes méretű, veterán luxusautó áll, hogy elakad az ember lélegzete. Csillogó fehér fényezése szikrázva veri vissza a rátűző napfényt: Cadillac Eldorado! Éppen úgy fest, mintha az imént gördült
Amelia Earhart és az  Essex TerraplaneExkluzív

Amelia Earhart és az Essex Terraplane

Úgy tűnik, a közelmúltban megoldódhatott Amelia Earhart rejtélyes eltűnésének ügye, amely immár nyolcvanhét éve tartotta izgalomban a konteóhívők és egyszerű kíváncsiak fantáziáját egyaránt. A híres amerikai pilótanő 1937 nyarán kísérelte meg a Föld körberepülését egy Lockheed 10-E Electra típusú repülőgép fedélzetén társával, Fred Noonannel együtt, azonban július 2-án örökre nyomuk
Az Első Magyar Nagydíj a Hungaroringen – így kezdődött 36-éveExkluzív

Az Első Magyar Nagydíj a Hungaroringen – így kezdődött 36-éve

Ma már elképzelni is nehéz, hogy a maga idejében milyen óriási jelentőséggel bírt a Hungaroringen 1986. augusztus 10-én lezajlott első Forma-1-es futam. Abban az időben a kommunista állampárt hatalma még megkérdőjelezhetetlennek számított Magyarországon, hasonlóképpen a Szovjetunió egységét és örökkévalóságát is tényként kezelték. A Forma-1 ellenben Nyugat nagyszabású sporteseménye volt, izgalmakkal
Giovanni Michelotti szobrokat alkotottExkluzív

Giovanni Michelotti szobrokat alkotott

Giovanni Michelotti nemcsak az egyik valaha élt legjelentősebb autódizájner volt, de megtestesítette a közmondásos olasz formatervező archetípusát is. Mintha egy korabeli romantikus vígjátékból perdült volna elő, sármos volt és elegáns, szinte mindig jól szabott öltönyt viselt, természetesen nyakkendővel. Lezser könnyedségét csak akkor adta fel, ha rajzasztalhoz ült és munkába lendült,