Ez a négykerekű nemcsak egyedi felépítménye miattkülönleges – nem volt két egyforma Rolls Royce akkoriban -, hanem azért is, mert még a világháborúelőtt készült és első tulajdonosa az angol királyi család orvosa volt.Bővebben októberi lapszámunkban.
Eredetileg a Volkswagen Golf konkurenciájának szánták, végül addig finomították a Lancia mérnökei aFiat-technikát, mígnem valódi gyöngyszem született. A Delta kiváló konstrukcióját Giorgetto Giugiaroöltöztette időtálló, klasszikusan szép karosszériába, a típus legendája pedig a versenypályákonszületett meg.
Egy újabb élő rallylegendával ülhettem le beszélgetni. Kovács „Koko” László huszonöt év versenyzés után állt fel, ő volt az első idehaza, aki csapatfőnöki pozíciót látott el, ezzel bevezetve egy új posztot a magyar autóversenyzők világában. Évekig dolgozott a Nissannál, képviselve a márkát a kelet-európai versenyeken, valamint hivatalos márkakereskedőként is helytállt.
Gyermekkori élmények hatására, de már felnőttként vágott bele Seres Tamás Renault 4 gépkocsik gyűjtögetésébe és felújításába. A maga idejében fejlett technikai megoldásokat felvonultató francia népautó szerelgetése manapság is jó szórakozás, hiszen egyaránt megdolgoztatja a kezet és az elmét. A cikket megtalálják augusztusi lapszámunkban.
Tulajdonosa gyermekkorában arról álmodozott, hogy egyszer vásárol magának egy hetvenes években készült Alfa Romeo Spidert, vagy egy Fiat X1/9-est. A sors végül úgy hozta, hogy egyik ismerőse eladásra kínálta a Fiatját, a dilemma pedig nem volt többé dilemma. Egy darabig úgy tűnt, hogy az élet felhőtlen lesz az X1/9-essel, de