A bordói születésű autó designer, aki a Mercedes-Benz történetének talán máig legszebb és legarányosabb modelljeit álmodta meg, eredetileg faszobrásznak tanult. Rajongott az autókért. 1953-ban sikerült is elhelyezkeni e Philippe Charbonneaux tervezőirodájában mint asszisztens. Akkoriban a Pegaso Coupén és a Citroen elnöki limuzinján dolgoztak.
Hamarosan behívták katonának a légierőhöz. Állomáshelye Németországban volt ahol szabadidejében többször ellátogatoott a Mercedes Benz tervezőrészlegéhez. Itt felfigyeltek fantasztikus rajztehetségére és leszerelése után állást ajánlottak neki.Eleinte csak részfeladatokat kapott, de pályája rohamosan ívelt felfelé és megkapta első személyes projektjét a W 108 megtervezését , ami az S osztály ősének tekinthető. Ezt követte a Bauhaus Mercedesnek is emlegetett W114. Letisztult formavilágával sok-sok évig nagyon népszerű családi autó volt világszerte. Legismertebb és legszebb alkotása, amire ő is a legbüszkébb volt a W 113 Pagoda, ami a modell hosszú pályafutása alatt sokak elérhetetlen álma volt.Szintén1963-ban bemutattak tőle egy másik ikont is, az elegáns presztizs limuzint, a Mercedes-Benz 600-ast.
A sikerek után visszavágyott hazájába. Egy tervezőirodánál a francia TGV megalkotásában vett részt. Pár évre rá 1970-ben, nagy meglepetésre, a Mercedes nagy riválisa, a BMW tervezési igazgatójává nevezték ki. Nevéhez fűződnek a BMW 21-3, BMW 24-6 és a BMW 23-7 kezdeti modelljei. Alkotói munkájána koronája az 1973-as BMW Turbo Prototype amit a Revue Automobile Suisse Az év koncepció autója díjjal jutalmazta. 1974-ben visszaköltözöt Franciaországba, ahol nyugdíjba vonulásáig a Peugeot Interior Style-ét vezette. Ma is aktív, többek közt a Pebble Beach Concours d’Elegance versenybírójaként