Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Egy Maserati Mistral GT 1964-bőlExkluzív

Egy Maserati Mistral GT 1964-ből

Az „il Topolino” manufaktúra tulajdonosa, dr. Horváth Attila sziklaszilárd elhatározása nyomán többnyire ritka olasz veteránok talpra állításával foglalkozik. E Maserati Mistral láttán rögtön szembesítettük is korábbi megállapításával, amely szerint egy klasszikus Maseratit addig kell kiélvezni, amíg megy, mert nem biztos, hogy sokáig tart ez az állapot. A szakember nemcsak egyetértett
A „Rally Professor” születésnapjáraExkluzív

A „Rally Professor” születésnapjára

A finnek még ma is aktív ralilegendája, Rauno Aaltonen 1938. január 7-én született, idén pedig már nyolcvanötödik születésnapját ünnepelte. Finnország tavain, motorcsónak-versenyzőként aratta pályafutása első diadalait, később aztán motorkerékpárra váltott. Két keréken is ütőképesnek bizonyult, hiszen ő volt az első finn, aki Grand Prix motorverseny bajnok lehetett, azonban nem sokáig
A Papírjaguár hatvan évesExkluzív

A Papírjaguár hatvan éves

A hatvanéves Trabant 601-es egy korszak jelképévé, sőt, talán a legismertebb keleti autóvá vált Nyugaton, számunkra pedig olyan négykerekű, amely emlékeket ébreszt, életérzést képvisel és amelyről tényleg mindenkinek van egy sztorija. A múltban sokat kellett dolgozni érte és éveket várni rá, majd a rendszerváltás után lesajnált, filléres portéka lett, amelytől
A két istennő meg a gondolatExkluzív

A két istennő meg a gondolat

Bár a Citroën DS rajongói gyakran szerveznek nagyszabású találkozókat, felvonulásokat, az itt ismertetett esetben nem erről van szó. A mini találkozó a típus egyik avatott ismerőjénél és kedvelőjénél „háziversenyként” jött létre, kettő autó saját tulajdona, a harmadik másé. A Citroën DS máig csodálatot ébreszt, vendéglátónk pedig úgy általában is vonzódik
Spontán veterán évzáróbuli-Pólus CenterEsemény

Spontán veterán évzáróbuli-Pólus Center

Öt-hat éve annak, hogy a Trabant-Wartburg Klub szervezésében a Pólus Center parkolójában Szilveszter napján összegurultak a szépkorú keleti-európai járművek. A pandémia okozta kényszerszünet után idén is tartották magukat a megszokott nosztalgia járgánytalálkozóhoz azzal a különbséggel, hogy a TWK kiszállt, így a magukra maradt veteránosok saját kezükbe vették ügyüket, és spontán,
„Benzinégetős” gurulásEsemény

„Benzinégetős” gurulás

Október 23-án szezonzáró veterános gurulást rendezett a Dunakanyar Oldtimer Egyesület.  A komoly, feladatokkal és játékokkal teletűzdelt túra helyett ezúttal az egyesület minden veterán és hobbiautó tulajdonost, érdeklődőt kötetlen szezonzáró gurulásra invitált. Kemény Attilával, a Dunakanyar Oldtimer Egyesület elnökségi tagjával idézzük fel az eseményt. Amikor a nyár őszbe hajlik, csendesedik a
Fiat 128: a szerethető olaszExkluzív

Fiat 128: a szerethető olasz

Fiatot birtokolni a hetvenes évek Magyarországán egy falatnyi nyugati életérzés volt, az olasz gyártó termékei kívánatos és irigyelt portékák voltak idehaza. Egy 128-as a maga idejében például modern, jó hírű gépkocsi volt, nimbuszát csak a Fiat licensz nyomán készített Zsigulik tépázták meg kissé. Az alábbi 128-as egyike azon keveseknek, amelyek
BMW 850 CiExkluzív

BMW 850 Ci

Nincs tökéletes autó és nem volt hibátlan a BMW kilencvenes években készült „nyolcas” sorozata sem, de vitán felül a valaha gyártott legszebb kupék közé tartoznak ezek a kocsik. Az E31-es széria tagjainak megjelenéséből áradó erőteljes vonzerő mértékét jelzi, hogy Marosi György, a Mercedes-Benz Classic Egyesület elnöke is tart egyet a
Alfa Romeo Quadrifoglio VerdeExkluzív

Alfa Romeo Quadrifoglio Verde

Miért van négylevelű lóhere az Alfa Romeo versenyautóin? A Targa Florio a háború előtti versenyek legnehezebbike volt. A Szicília hegyein keresztül vezető négykörös verseny 270 mérföldes távot jelentett. Az  Alfa Romeo kiváló versenyautókat épített és nagyon áhítozott az első díjra. 1923-ban az RL TF a legjobbnak számított a mezőnyben. A
DymaxionExkluzív

Dymaxion

Buckminster Fuller futurista építész és dizájner, aki ismert volt radikális megoldásairól és talán az elsők között foglalkozott a fenntarthatóság problémájával. Tisztán spekulatív úton olyan járművet tervezett mely egyszerre lehet képes vízen, földön és levegőben is gyorsan közlekedni könnyű áramvonalas testével. A gazdaságos működtetés mellett szempont volt a tágas utastér is.