Lassan hagyománnyá válik az újpesti veterántalálkozó, amit most is, a Gyereknappal párhuzamosan rendeztek Újpest régi hangulatot idéző sárga keramitköves főterén, a Szent István téren. A rendezvény főszervezőjétől, Gebhardt Tamástól megtudtuk, hogy idén 57 veteránautó sorakozott fel itt. Az OT-s minősítés nem volt követelmény, de a 30 éves kort szigorúan vették
Hogy miért hívjuk Andrénak? A francia urat akitől vettem hívták Andrénak, válaszolt Kövesdi Dénes az autó tulajdonosa. Szerintem illik is rá a név. Visszafogott elegancia, kényelem és megbízhatóság jellemzi. Tizenöt éve egy hirdetésben találtam. Felvettem a kapcsolatot a tulajdonossal, egy idős úrral, aki újonnan vette az autót még 1973-ban. Egy
Nem egész egy éve új veteránautó múzeummal lettünk gazdagabbak. Bugyi külterületén, a Taksony felé vezető úton áll három hangár , a Németh Veterán Autó Múzeum. Előtte egy AN2-es kétfedelű repülő, jelezi, hogy itt minden helyet kap ami közlekedik és ipari műemlék. Ottjártunkkor apa és fia, id.Németh József és ifj. Németh
A Cserhát gyönyörű tájain autózni mindig élvezet, különösen ha egy kedves településen, Nógrádkövesden, veteránautók is várják az odalátogatókat. Nemcsak veteránautók, hanem vendégszerető emberek egy igazi tavaszünnep, annak az összes kellékével együtt, amit minden évben majáliskor megrendeznek. Az idén immáron tizenegyedszer rendezik itt a hivatalosan Veterán Járműtalálkozónak nevezett eseményt. A név
Igazi ritkaság érkezett Magyarországra Sebők András műhelyébe. Egy nem éppen gyakori Fiat Vignale 600 Coupe a '60-as évek legelejéről, eléggé problémás állapotban. András a Fiat öreg kisautóinak avatott szakértője, így egyáltalán nem esett kétségbe. - Interneten találtam ezt az autót igen kedvező áron.Van már egy másik Vignalém egy későbbi típus,
Hihetetlennek tűnik, de ez volt a 45.Parkoló Parádé . Évente 4-5 PP-t rendezünk, tudtuk meg Balló Marcitól aki az egyik fő szervezője a Totalcar népszerű rendezvénysorozatának. Minden Parkoló Parádé más és más tematika köré épül. A következőt nemsokára, június 21.-én tartjuk.A téma a rally és a terepmotorozás. A mostani Parkolón
Napsütéses szombat délelőt Budakeszire a Farkashegyi Repülőtérre votunk hivatalosak. Itt tartották meg ugyanis a II. Budakeszi Retro Találkozót. Az első találkozót Budakeszi szívében rendezték, ahol igen szűkösen voltak autók és közönség egyaránt. Rebersák Attilát a rendezvény kitalálójától és motorjától sok érdekes dolgot tudtunk meg. Délelőtt 10 órától vártuk a látogatókat.
Luigi (Lutz) Colani német ipari formatervező, iskoláit Berlinben és Párizsban végezte a háború után. Tanult szobrászatot, filozófiát és aerodinamikát. Bár ő nem tartotta magát annak,„3D filozófusnak” nevezte magát, iparművészként minden érdekelte és sokféle területen tevékenykedett. Tervezett használati eszközöket a fényképezőgéptől a teáskannáig mindent. Bútorai ma is fogalomként élnek. A Swissair
Idén tavasszal ismét életre kelt a múlt, és stílusosan robogott végig Magyarország csodálatos tájain a XIV. Mercedes-Benz Classic Csillagtúra mezőnye. Az április 10-én induló esemény ezúttal is különleges pillanatokkal és felejthetetlen élményekkel ajándékozta meg a résztvevőket – és nem utolsósorban új rekordot állított fel: 97 autóval rajtolt el a túra,
Az idei év keményre sikeredett a Monte Carlo Historic Rally történetében. Jó pár év után újra tél tábornok diktálta a feltételeket. Hogy élte ezt meg a Pásztor - Majosházi csapat. Pásztor Tamással beszélgettünk. Negyedszerre indultok a Monte-Carlo Historic Rallyn. Ez már valamiféle szerelem? Hát szerelem, mondhatjuk így is. Igen, jól










