Bár a közhiedelem szerint a lakóautók igazi szezonja nyárra esik, az év bármely szakaszában jó móka útnak indulni egy kisméretű lakással. Hényel Ágoston télen-nyáron örömmel túrázik Hymerjével, nem akadály sem a kánikula, sem a zimankó. A gondosan megtervezett, precízen épített Eriba-Hymer 544-es még soha nem hagyta őt cserben, talán azért
Hetvenöt éve, 1948. június 8-án helyezték forgalomba a világ első, Porsche névre keresztelt személyautóját az ausztriai Karintiában. Anno a Porsche még egészen kicsiben kezdte. Első négykerekűjüket, a Porsche 356 No. 1, vagy 356/1 gépkocsit akkoriban „Gmünd Roadster” néven is emlegették, hiszen Gmünd városában készítették Ferry Porsche tervei nyomán, egy omladozó
Az ötvenes években az amerikai életszínvonalnál talán csak az amerikai autók mérete növekedett drámaibb mértékben. Őrületig tekeredett a spirál, a gyártók örömmel licitáltak egymásra, készséggel fabrikáltak krómtól csillogó szárazföldi csatahajókat az egyre nagyobb jólétben élő vásárlóknak. ANash szembement a trenddel és kísérleti jelleggel tett egy tétova próbálkozást, amelytől szorult pénzügyi
Nem kell Sherlock Holmes nyomozótudománya ahhoz, hogy kikövetkeztessük a LandyCenter Kft. neve alapján, hogy elsősorban Land Roverek restaurálásával foglalkozó cégről van szó. A társaság alapítója és tulajdonosa, Horváth Dávid jóvoltából ezúttal egy pazar állapotú klasszikus brit terepjárót járhattunk körbe, amely kicsit négy keréken álló hirdetés is, a cég leendő ügyfelei
Veterános körökben ismert egy párját ritkító, csodásan, eredeti állapotúra felújított Bentley Mark VI-os gyöngyszem. Ugyanakkor az oldtimer rendezvényeken alig, vagy inkább nem is látni. Arról, hogy miként jutott tulajdonosához, mit tett vele, és miért „rejtegeti”, Margitayné Bálint Ildikó tulajdonos édesapja Bálint János vall. Ő is restaurálta és tartja karban a
– Fotóriporterként jártad az országot. Kinek ez, kinek az kelti fel az érdeklődését. Neked láthatóan ez a három légi jármű. Honnan indult a vonzódás? – Mindig igyekeztem olyat fényképezni, ami érdekelt. A fényképezés sokszor ürügy volt, hogy ott lehessek valahol. Persze azután így-úgy, ide-oda le is adtam valamit. A szolnoki
Horváth Dávid nevét talán minden hazai Land Rover rajongó ismeri, az általa működtetett LandyCenter falai között azonban nemcsak klasszikus brit terepjárók újulnak meg, hanem egyéb csodák is. Legutóbb egy Volvo 360-as szépült meg nála, tulajdonképpen véletlenül és szándékolatlanul. Dávid a történet iróniáját mélyen átérezve így emlékezett vissza a küzdelmes egy
Fedett, klimatizált, terebélyes méretű garázs a kertvárosban, telis-tele vadonatúj állapotú, veterán Mercedesekkel. És az oldalfalakon végig futó polcok matuzsálemi rádiókkal, lemezjátszókkal, szalagos magnókkal telezsúfolva. Hihetetlenül gazdag, különleges gyűjtemény. A tulajdonos kérésére nevét nem említem, anonimitását tiszteletben tartva, Gyűjtőnek hívom. Annyit elárulok, hogy a Gyűjtő a Mercedes Benz Classic Magyarország egyesület
A hatvanas évekre már valóban hatalmasra nőtt a technológiai szakadék a KGST országai és a Nyugat között. Míg amott robbanásszerű forradalom zajlott a termelésben, a jóléti fordulat jótéteményeként a vásárlók minőségi áruk tömkelegéből válogathattak, emitt állandósult az áruhiány és a helyben készült termékek többsége silány volt. A személyautók jól látható
Ahogyan Lewis Carroll meseregényében Alice betoppan Csodaországba, fotós kollégámmal úgy találtuk meg Kisbajcson Miniországot. A harminchét éves Linczmayer Balázs garázs- műhelykomplexuma, a Linczy Mini Garage telis-tele van az ikonikus angol autó alkatrészeivel és mindenféle ráutaló jelzésekkel.










