Erdélyi Zoltán Jaguar XK140-es autója 2008-ban érkezett Magyarországra, a tulajdonos egy holland kereskedőtől vásárolta meg, eléggé romos állapotban – Az autó alja tulajdonképpen lyukas volt, „deréktól lefelé” nem is létezett a Jaguar. Az oldalsó lemezek alsó tíz-tizenöt centiméteres része hiányzott, a fenéklemez pedig teljesen elporladt. Az alváz szerencsére restaurálhatónak tűnt,
Schindler Alex és az Alfárium jóvoltából ezúttal két darab youngtimer Alfa Romeót járhattunk körbe. Típustársak ők, mindkettő a híres-nevezetes 916-os sorozat tagja, egyikük kupé, a másik ellenben kabrió. Az immár a Fiat irányítása alá helyezett Alfa Romeo 1993-ban lebbentette fel a fátylat az agresszíven sportos megjelenésű GTV-ről (Gran Turismo Veloce)
Vaszilkó Balázs egy korai Citroën CV2-est szeretett volna, pontosan akkor, amikor valahol Franciaországban egy úriember éppen az édesapja által újonnan vásárolt, de már bizony már közel hetvenéves Kacsájának keresett megbízható, szerető gazdát. Mielőtt ők ketten felvették volna a kapcsolatot, Balázs a hazai citroënes körben adta elő kívánságát - Szinte mindenki
Bár a közhiedelem szerint a lakóautók igazi szezonja nyárra esik, az év bármely szakaszában jó móka útnak indulni egy kisméretű lakással. Hényel Ágoston télen-nyáron örömmel túrázik Hymerjével, nem akadály sem a kánikula, sem a zimankó. A gondosan megtervezett, precízen épített Eriba-Hymer 544-es még soha nem hagyta őt cserben, talán azért
Hetvenöt éve, 1948. június 8-án helyezték forgalomba a világ első, Porsche névre keresztelt személyautóját az ausztriai Karintiában. Anno a Porsche még egészen kicsiben kezdte. Első négykerekűjüket, a Porsche 356 No. 1, vagy 356/1 gépkocsit akkoriban „Gmünd Roadster” néven is emlegették, hiszen Gmünd városában készítették Ferry Porsche tervei nyomán, egy omladozó
Az ötvenes években az amerikai életszínvonalnál talán csak az amerikai autók mérete növekedett drámaibb mértékben. Őrületig tekeredett a spirál, a gyártók örömmel licitáltak egymásra, készséggel fabrikáltak krómtól csillogó szárazföldi csatahajókat az egyre nagyobb jólétben élő vásárlóknak. ANash szembement a trenddel és kísérleti jelleggel tett egy tétova próbálkozást, amelytől szorult pénzügyi
Nem kell Sherlock Holmes nyomozótudománya ahhoz, hogy kikövetkeztessük a LandyCenter Kft. neve alapján, hogy elsősorban Land Roverek restaurálásával foglalkozó cégről van szó. A társaság alapítója és tulajdonosa, Horváth Dávid jóvoltából ezúttal egy pazar állapotú klasszikus brit terepjárót járhattunk körbe, amely kicsit négy keréken álló hirdetés is, a cég leendő ügyfelei
Veterános körökben ismert egy párját ritkító, csodásan, eredeti állapotúra felújított Bentley Mark VI-os gyöngyszem. Ugyanakkor az oldtimer rendezvényeken alig, vagy inkább nem is látni. Arról, hogy miként jutott tulajdonosához, mit tett vele, és miért „rejtegeti”, Margitayné Bálint Ildikó tulajdonos édesapja Bálint János vall. Ő is restaurálta és tartja karban a
– Fotóriporterként jártad az országot. Kinek ez, kinek az kelti fel az érdeklődését. Neked láthatóan ez a három légi jármű. Honnan indult a vonzódás? – Mindig igyekeztem olyat fényképezni, ami érdekelt. A fényképezés sokszor ürügy volt, hogy ott lehessek valahol. Persze azután így-úgy, ide-oda le is adtam valamit. A szolnoki
Horváth Dávid nevét talán minden hazai Land Rover rajongó ismeri, az általa működtetett LandyCenter falai között azonban nemcsak klasszikus brit terepjárók újulnak meg, hanem egyéb csodák is. Legutóbb egy Volvo 360-as szépült meg nála, tulajdonképpen véletlenül és szándékolatlanul. Dávid a történet iróniáját mélyen átérezve így emlékezett vissza a küzdelmes egy










