Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Nissan Pao – egy jókedvű kísérletExkluzív

Nissan Pao – egy jókedvű kísérlet

A nyolcvanas évek végén Japán gazdasága új lendületet kapott. Evvel együtt Japánban kialakult egy új dizájn-szemlélet ami az élet minden területén tetten érhető volt, megannyi ambiciózus fiatal japán formatervezőknek köszönhetően. A Nissan gyár vezetése úgy gondolta, hogy létrehoz egy független házi innovációs központot, a Nissan Pike Factory-t, melynek tervezői csapatát
Lotus Europa Twin Cam – a Lotus istálló szülötteExkluzív

Lotus Europa Twin Cam – a Lotus istálló szülötte

Colin Capman akinek neve legenda az autósportban nemcsak sikeres brit autóversenyző, de autókonstruktőr, feltaláló, versenyistálló tulajdonos, sikeres üzletember hírében is állt. Ő alapította a Lotus Engineering Ltd.-t, ahol a versenytapasztalatai alapján kezdtek el sportkocsikat gyártani. Volt rá igény hiszen az angolok hagyományosan imádták a kis sportkocsikat. Az első ilyen Lotus
Renault R16 – 60 éve debütált a merész újítóAutószalon

Renault R16 – 60 éve debütált a merész újító

A hatvanas évek elején a Renault csak kis méretű szedánokat tudott kínálni vásárlóinak.Renault Dauphine, majd az R8-as, valamint a kétüléses Caravelle volt a gyártmánypalettán. A nagyautó Frégatte 1960-ban nyugdíjba vonult. Áthidaló megoldással árultak még egy AMC-Renault együttműködéssel Belgiumban összeszerelt amerikai Ramblert, amit megállapodás szerint forgalmazhattak Renault Rambler néven Franciaországban is.
Bentley 8 Litre Le Mans Tourier – az autóépítés CsimborasszójaExkluzív

Bentley 8 Litre Le Mans Tourier – az autóépítés Csimborasszója

A Walter Owen Bentley által 1919-ben alapított cég egy a korának meghatározó sportkocsiját mutatta be az 1919-es London Motor Show-n. A technikai újításaival, minőségével a kor autóipari csúcsát jelentő modellt 1920-ban kezdték el gyártani. Hamarosan a versenypályákon is megjelentek a Bentley-k. Mindenhol taroltak. Ettore Bugatti nemes egyszerűséggel csak száguldó teherautóknak
Opel Rekord Olympia A – Valami AmerikaExkluzív

Opel Rekord Olympia A – Valami Amerika

1962-ben egy rendkívül modern autóval jelentkezett a General Motors tulajdonában lévő Opel, Rüsselheimből. Az új Opel Rekord vonalait a michigani GM Műszaki Központ formatervezői rajzolták meg, akárcsak az Amerikában bombasikert aratott Chevy II-t, a Chevrolet kisautóját. A hasonlóság már elsőre szemet szúr, és az előd, a az Opel Rekord P2
Porsce Pink Pig – humor a versenypályánExkluzív

Porsce Pink Pig – humor a versenypályán

1971-et írunk. Egy furcsa kinézetű, fehér versenyautó tűnik fel a tesztpályán. Széles, vaskos, zömök karosszériája nagy, kissé felhajló légbeömlőkkel kezdődik. A Porsche mérnökei a Le Mans-i 24 órás versenyre építették ezt a tanulmányautót, Porsche 917/20 volt a típusjele. Szándékaik szerint a már sikeres 917-es rövid és hosszú ( K és
A lakóautózás kezdete – a szabadság országútjainExkluzív

A lakóautózás kezdete – a szabadság országútjain

Sokan úgy gondolják, az ihletet az 1800- as években Európa útjain gyakran feltűnő roma vándorszekerek adták. Mások az Amerikai Polgárháború ekhós szekereitől származtatják. Utazva lakni lehet a szabadság vagy a szükség szinonimája is. Esetleg mindkettő.Bár sokan összekeverik,meg kell különböztetni a lakóautót a lakókocsitól. Utóbbi vontatásához rendelkezni kell egy ehhez megfelelő
SIMCA Aronde P60 – epedarugós fecskefészekExkluzív

SIMCA Aronde P60 – epedarugós fecskefészek

Ez a "Fecske"  Magyarországon kezdte életét. Történt ugyanis hogy 1961-ben egy szállítmányt nem vett át a görög megrendelő, így a kontingens Magyarországra került. Ne csodálkozzunk , a Simcanak  valamiért igen jó kapcsolatai voltak Magyarországgal az ötvenes évek végétől. Az autóhiány idején a Simca az elsők között volt aki kopogtatott a
Mercedes Benz 280 CE Automatic – André a megbízható barátExkluzív

Mercedes Benz 280 CE Automatic – André a megbízható barát

Hogy miért hívjuk Andrénak? A francia urat akitől vettem hívták Andrénak, válaszolt Kövesdi Dénes az autó tulajdonosa. Szerintem illik is rá a név. Visszafogott elegancia, kényelem és megbízhatóság jellemzi. Tizenöt éve egy hirdetésben találtam. Felvettem a kapcsolatot a tulajdonossal, egy idős úrral, aki újonnan vette az autót még 1973-ban. Egy
Fiat Vignale 600 Coupe – kincsek a pajtábólExkluzív

Fiat Vignale 600 Coupe – kincsek a pajtából

Igazi ritkaság érkezett Magyarországra Sebők András műhelyébe. Egy nem éppen gyakori Fiat Vignale 600 Coupe a '60-as évek legelejéről, eléggé problémás állapotban. András a Fiat öreg kisautóinak avatott szakértője, így egyáltalán nem esett kétségbe. - Interneten találtam ezt az autót igen kedvező áron.Van már egy másik Vignalém egy későbbi típus,