Kiss Istvánt az autó tulajdonosát kérdeztük: Ezek az autók ma is rendkívül népszerűek, vajon mi lehet az oka szerinted? Nagyon jól kezelhető és szép karakteres autók, jó arányokkal. Sportos formája az olasz Giovanni Michelotti kezenyomát viseli. 1966 és 1977 között majd 840-ezret gyártottak belőle. A "kis" BMW népszerűsége töretlen volt.
Ez a Jaguar, mint a leggyorsabb sorozatgyártású autó, bekerült a Guines Rekordok könyvébe, 349.4 km/ó a Nardo tesztpályán hitelesített végsebességgel. Az XJ220 tartotta a sorozatgyártású autók Nürburgring-i körrekordját is 2000-ig, 7 perc 46,36 másodperces idővel. Ebből a fantasztikus autóból 1992 és 1994 között összesen 271 darabot építettek. A megvásárolható földi
Akárcsak Doktor Dolittle meséjében, a kétfejű állatnak Huzivoninak elöl és hátul is van feje, Illetve eleje. Ha ilyet lát az ember megdörzsöli a szemét, mert valami nem stimmel. Bár miért is ne. Ha van két hátul törött autónk, egybe is építhetjük azokat. Kirakhatjuk az üzletünk, pizzázónk, szerelőműhelyünk elé az út
Ritka fehér holló ez a különleges kis spotkocsi, amivel Keszthelyen találkoztunk tavaly a Topolino Világtalálkozón. Gyártója a SIATA kis műhelyként indult 1926-ban. Giorgio Ambrosini ügyeskezű tuningspecialista és autóversenyző alapította, aki gyerekkorától bolondult az autókért és értett is hozzá hogyan kell jobbá, erősebbé tenni azokat. Már a kezdetektől jó kapcsolatokat ápolt
Idén is sok veterános indult útnak 31.-én reggel, hogy a hagyományokhoz híven egy gyerekpezsgős koccintással búcsúztassa az óévet a Pólus Center parkolójában. A ködös idő ellenére sokan 100-200 kilométert autóztak, hogy itt lehessenek. "Olyan jó látni, hogy ennyien vagyunk! Látni nem csak én vagyok olyan megszállott, hogy veteránozok. Pedig minden
Minden kedves olvasónkat, barátunkat jövőre is érdekes anyagokkal várjuk oldalunkon! Galériánkban néhány nálunk megjelent szép autó és érdekes esemény képeivel búcsúzunk az óévtől.
Chapron 1886 december 30.-án látta meg a napvilágot Franciaország közepén egy kis faluban, Nouan Le Fluzerierben. Szülei jómódúak voltak és a kis Henry hamar kapcsolatba került az automobilokkal. Rajongott az autókért és tizennégy éves korában elindult, hogy elsajátítsa a szakmát. Kerékpárjával körbekarikázta Franciaországot, hogy különböző mestereknél kitanulja a mesterség minden
A Porsche 911 talán az egyetlen az európai autós univerzumban, mely karakterét alapvetően megőrizte hat évtizeden keresztül és még mindig él. A most futó 8. generáció is viseli a jellegzetes vonalakat. Köszönhető ez Ferdinand Alexander Poerschénak, F.Porsche unokájának, aki formatervezőként megalkotta ezt a végtelenül egyszerű és mégis dinamikus formát. A
Amerika autói mindig is hatottak Európában, a második világháború után talán még erősebben, mint valaha. Az amerikaiak gyakorlatias megoldásai, lényegre törő szemléletmódjuk erősen stimulálta Itália mérnökeit, egyikük, Giovanni Savonuzzi pedig mindegyiküknél messzebb ment. Csodálatos járműveiben ötvözte az amerikai autók jellegzetes formai jegyeit és az olasz gépkocsik legendás eleganciáját, másokat megelőzve
Az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer márkák összevonásából formálódott Auto Union autógyártó konglomerátum tagjai között nagyon szorossá vált a kapcsolat a harmincas évek végére. Németország vezető autóipari szövetségében a második világháború kitörésének előestéjére lényegében részletesen leosztották a feladatokat: a Horch luxusautókat gyártott, az Audi gyártmányok a középső