A Fiat 1957-ben cserélte le Topolino modelljét a Nuova típusnév alatt bemutatott 500-asra, amely váratlan, eget-földet megrengető sikert aratott. A filléres, egyszerű szerkezetű autó szerencsésen találkozott a négy kerékre vágyó tömegek vágyaival, így végül tizennyolc évig maradt gyártásban, ezalatt majdnem négymillió példány készült belőle. A klasszikus 500-as alapváltozat mellett több
Július 29-én elrajtolt és már Magyarországon is áthaladt az Europ.Raid, amely nemcsak csapatépítés négy keréken, de kiváló reklám is a Peugeot márkának, nem utolsósorban pedig jótékonyságra kihegyezett kalandtúra. A vállalkozó kedvű fiatalokból verbuválódott csapatok nem mindennapi utazásának programját francia szervezők állítják össze, immár nyolcadik alkalommal. Ezernyi résztvevő autózta már végig
Az ifjú pályaválasztók manapság örömmel lennének influenszerek, celebek, netán e-sportolók, ellenben a pár évtizede népszerű „buszvezető”, „pilóta”, vagy „tűzoltó” már korántsem szerepel előkelő helyen a kívánságlistákon. András jónéhány évtizede volt ovis, majd kisiskolás, nála ezért inkább az utóbbi szakmák csípődtek be, és bár tűzoltó nem volt soha, de pilóta és
Bár még három bő hét a rajtig, már betelt a BPCGP nevezési listája. Az egyre nagyobb népszerűségű márkafüggetlen verseny gazdája, mint minden évben a Mercedes-Benz Classic Egyesület. A rajt, ahol még az egész mezőnnyel lehet találkozni, a Mercedes-Benz Hovány Budaörs előtt lesz. Szép időt. izgalmas versenyt és vidám perceket kíván
Örömmel tudósítunk arról, hogy még egyszerűbbé vált a historikus járművek első forgalomba helyezése, miután júniusban módosították a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvényt. A változtatás értelmében 2023.07.22-től mentesülnek az egyedi forgalomba helyezési eljárás alól azok a külföldi forgalmi engedéllyel rendelkező járművek, melyek az első hazai minősítés alkalmával teljesítik a
A Mercedes-Benz 300 SL „Sirályszárnyú” egyszerre volt presztízsmodell és versenyautó, továbbá a korszak illusztris személyiségei számára készült státuszszimbólum. A gyártó 1954-ben ezzel a kocsival tért vissza az autógyártás élvonalába, 1957-ben aztán egy finomított, kényelmessé alakított 300 SL-lel építette tovább a komfortos Mercedesek nimbuszát. A 300 SL Roadster nemcsak a Sirályszárnyúnál,
Győrben van egy párját ritkítóan érdekes kiállítás, nevezetesen a Volvo Laplander C202 Terepjáró Múzeum. A bő szemléltető anyaggal színesített belső térben több terepjáró látható, s mindez Juhos Sándor szakmailag felkészült, szenvedélyes gyűjtőmunkájának a gyümölcse. Nézzük, miről is van szó. Kiindulásként idézek a múzeumban elhelyezett, terepjáró történetét ismertető tábla szövegéből:
Kecskeméten van egy műhely, ahol veterán autókat restaurálnak elsősorban a karosszériára fókuszálva. Emelet általános szervizelést is kínálnak. Erről beszélgetünk Kubinyi Gáborral, a Garage 22 Kft. tulajdonosával. – Ahány műhely, annyi történet. Arról nem szólva, hogy a tulajdonosok is más-más irányból érkeztek a szakmába. Te Gábor, honnan, hogyan? – Fiatalkoromban, a
A tavalyi sikeres szigetközi helyszínt követően idén július 5-9. között a Mini Club újból a Balatonon, pontosabban Fonyód-Bélatelepen, a Napsugár kempingben tartotta hagyományos, nyári nemzetközi nagytalálkozóját, a XXVIII. International Mini Weekendet, mintegy nyolcvan klasszikus Mini részvételével. A sűrű, színes, nyaralással egybekötött, programdús találkozót Béres Mátéval, a Mini Club Hungary elnökségi
Nehéz lenne meghatározni ennek a versenynek a kategóriáját. Nem jegyzi semmilyen versenynaptár és nem sok információt szórnak szét magukról. Minden évben felülkerekednek, hogy jól érezzék magukat együtt, jókat bulizzanak, sokat nevessenek és persze teljesítsék a távot, ami a legszebb tájakon vezet át. Többnyire fiatalok, de vannak közöttük idősebbek is. Egy










