Immár 75 éve, hogy az 1948-as Párizsi Autószalon egyik leghevesebb reakciókat kiváltó újdonsága a Citroën pavilonjában álldogált és bár nagyon sok kritikát kapott, azok később sorra leperegtek róla. A sajtó nem fogadta túl nagy lelkesedéssel. Volt amelyik azt találgatta hogyan kell befogni elé a lovakat, az Autocar folyóirat felvetette a
Huszonötödik alkalommal gyűltek össze eladók, vevők, gyűjtök és érdeklődők március 12-én a Legenda Sörfőzde Centerben a Kisautó és modellbörzén. Az eseményről Németh László főszervező nyilatkozott. – Bujtor Balázzsal, Bujtor István fiával kezdtük a szervezést, korábban ő vitt egy börzét a Váci úton, de az megszűnt, és baráti kapcsolatom révén találtuk
Terjengős típusneve valódi kékvérű gépkocsit takar, különleges, exkluzív jármű volt, amely elsősorban Svájcban és Nagy-Britanniában találta meg gazdáit. Ennek csak részben volt az oka a csillagászati ár, az is számított, hogy gyökerei e két országban voltak. Az Alvis autógyárat az első világháború után alapította meg Nagy-Britanniában Thomas George John, aki
Kimentem az autópiacra autót venni, valamikor a hetvenes évek elején. Nem ismertem a Simcat. Ott volt egy Simca 1000-es, akkor ismerkedtem vele. Zenész volt a tulajdonosa, és akkoriban, ha az Interkoncerten keresztül, legálisan kötött szerződéssel két évet lehúzott nyugati vendéglátózenészként, az úgynevezett „zöld könyvre” egy gépkocsit vámmentesen behozhatott. Ő Hollandiából
A Dodge Viper iszonyatosan erős, szinte kezelhetetlen, egyúttal pedig félelmetes autó - jelentette ki határozottan Tóth Barnabás, az itt látható gépkocsi gazdája, aki csakis azért vásárolta meg az amerikai paripát, mert üzleti tervei vannak vele – A Viperemet a Hungaroringen próbálhatják ki a vállalkozó kedvű sofőrök, az ebből befolyó összegből
Látszólag egy 911-es Porsche áll előttünk, azonban nem akármilyen gépkocsiról van szó. Ritka, talán párja sincs, mivel egyedileg épített, átalakított példány, amelyet gazdája, Tóth Barnabás mutatott be nekünk – Ez egy 1988-ban gyártott Porsche a 911-es, mégpedig úgynevezett „G-modell”. A gyártó a 911-es egymást követő generációit speciális betűkkel, számozással különböztette
Fedett, klimatizált, terebélyes méretű garázs a kertvárosban, telis-tele vadonatúj állapotú, veterán Mercedesekkel. És az oldalfalakon végig futó polcok matuzsálemi rádiókkal, lemezjátszókkal, szalagos magnókkal telezsúfolva. Hihetetlenül gazdag, különleges gyűjtemény. A tulajdonos kérésére nevét nem említem, anonimitását tiszteletben tartva, Gyűjtőnek hívom. Annyit elárulok, hogy a Gyűjtő a Mercedes Benz Classic Magyarország egyesület
Pásztor Tamást és Majosházi Pétert kérdeztük élményeikről akik újra indultak az idén huszonötödször megrendezett Rallye Monte-Carlo Historique versenyen. - Idén másodszorra indultok és végeztek most is nagyon jó helyezéssel Jövőre? Beszippantja az embert a verseny hangulata, az érzés, hogy egy igazi időutazás része lehet, így nem kérdés, hogy van motiváció
Korábban részletesen beszámoltunk (A professzor autói, vgm.hu 4.old.) a Veterán Garázs riportjában a Balaton-felvidéki Dörgicsén a Kaáli Autó-MotorMúzeumról. Ismertettük, hogyan vált valóra a Kaáli Intézetek alapítójának, Kaáli Nagy Géza professzor régi vágya: Magyarország legnagyobb és legváltozatosabb járműgyűjteményének életre hívása. A több mint száz, káprázatosan újszerű darabból álló gyűjtemény három éve
A hatvanas évekre már valóban hatalmasra nőtt a technológiai szakadék a KGST országai és a Nyugat között. Míg amott robbanásszerű forradalom zajlott a termelésben, a jóléti fordulat jótéteményeként a vásárlók minőségi áruk tömkelegéből válogathattak, emitt állandósult az áruhiány és a helyben készült termékek többsége silány volt. A személyautók jól látható