A laikusnak csak egy öreg autó, a hozzáértőnek „állólámpás” Mercedes, annak azonban, aki tüzetesen megszemléli, áttanulmányozza, maga a kísérteties jelenés. Ilyen autó egyszerűen nem létezett, hiába is keresnénk a gyári katalógusokban, és mégis tapinthatóan, makacsul feszít a kerekein. Bogdányi Gyula Mercedese furcsa utat járt be, szerencsés véletlenek összejátszása folytán elkerülte
Varga István gyerekkorában még álomnak is merész lett volna egy olyan szuperautó megszerzése, amelyet maga Simon Templar, vagyis az „Angyal” vezetett az akkor borzasztóan népszerű tévésorozatban. Persze az álmoknak az a sorsa, hogy egyszer valóra váljanak, így riportalanyom garázsában ma egy pontosan ugyanolyan autó parkol, mint amilyet a krimihőst alakító
John Tojeiro autóversenyzőnek készült, azonban a műhelyek hangulata még az aszfaltszalagnál is jobban vonzotta, így legendás pilóta helyett kevéssé ismert konstruktőr lett belőle. Méltatlan a helyzet, különösen azért, mert e tervező egyes munkáit szinte mindenki ismeri. Például a Caroll Shelby nevével fémjelzett Cobra lényegében nem volt más, mint egy Ford
Mini replika – Rauno Aaltonen nyomán Talán maga a legendás Rauno Aaltonen is elhinné, hogy az ő 177-es rajtszámú kedvencét támasztotta fel Metzger György, pedig csak egy egyszerű Mini öltötte magára a farkas bőrét. Egy replika persze mindig olcsóbb, hiszen kevésbé autentikus, mint az eredeti, de a „rallyprofesszor” néven ismert
Európa útjain jól ismerik Sólyom Péter Gábor Volgáit, amelyek gyakran vonulnak fel hol itt, hol ott, mindig dupla zászlóval. Riportalanyomnál tíz éve tört ki a veteránautós szerelem, gyűjteményének egyes darabjai pedig már szerepeltek a Veterán Garázs Magazin hasábjain is. Kizárólag a szocialista ipar remekművei érdekli, kollekciójában Ladák, Skodák, Trabantok, Wartburgok
Angliában gyártották, de amerikai megrendelésre készült ez a roadster 1959-ben. Mivel külföldre szánták, a volán a bal oldalra került, azt pedig csak találgatni lehet, vajon ki rendelt abban az időben a nagy batárok, óriás benzinfalók országába ilyen csinos, könnyű és fürge európai sportautót. Bemutatónk főszereplőjének gazdája dr. Fülöp Zoltán, aki
A BMW története éles kanyart vett a hetvenes években, az innovációt és sportosságot az exkluzivitással ötvöző felállásnak pedig meglett az eredménye, a vásárlók lelkesedtek a bajor gépkocsikért, különösen az „ötös” néven emlegetett szedánért. A nyolcvanas évek elején a BMW elérkezettnek látta az időt arra, hogy rátegyen egy lapáttal és egy…