Súlyos következményei lehetnek annak, ha valakit, aki a hetvenes években cseperedett fel, egy életre szólóan megfertőzött a „Minden lében két kanál” hangulata, a Roger Moore és Tony Curtis főszereplésével készült korszakos sorozat. Az áldozatban olthatatlan vágy nőhet, hogy egy abban a korban gyártott, feltűnő és vagány sportkocsit vegyen magának. Beszélgetőpartnerem
A Totalcar idei Parkoló Parádéja április 29-én várja látogatóit, immár hagyományosnak számító helyszínen, a Hungexpo területén. Hlács Zoltántól megtudtuk, hogy mitől is "villantós" az esemény - Az idei Parádé a biztonság jegyében telik, a közönség ezért kék fények, megkülönböztető jelzések tömegével találkozhat . Zoltán felhívta a figyelmet a Pest Megyei
Veterános körökben ismert egy párját ritkító, csodásan, eredeti állapotúra felújított Bentley Mark VI-os gyöngyszem. Ugyanakkor az oldtimer rendezvényeken alig, vagy inkább nem is látni. Arról, hogy miként jutott tulajdonosához, mit tett vele, és miért „rejtegeti”, Margitayné Bálint Ildikó tulajdonos édesapja Bálint János vall. Ő is restaurálta és tartja karban a
– Fotóriporterként jártad az országot. Kinek ez, kinek az kelti fel az érdeklődését. Neked láthatóan ez a három légi jármű. Honnan indult a vonzódás? – Mindig igyekeztem olyat fényképezni, ami érdekelt. A fényképezés sokszor ürügy volt, hogy ott lehessek valahol. Persze azután így-úgy, ide-oda le is adtam valamit. A szolnoki
Sopronban, a ReCar Classics & Customs veterán autó restaurátor és átépítő műhelyében vagyunk, Wachtel Tamás ügyvezetővel tevékenységükről és az oldtimervilág helyzetéről beszélgetünk. – Édesapám is benzinszagú volt, mint én. Amikor kinyílt a világ, a 90-es évek közepén, vettünk mindketten autót: ő egy Scorpiót, én meg azt a Mustangot, ami ott
Törökbálinttól indult április 16-án az Oldtimer Szuperkupa 2023-as szezonja, a XXII. Hungaria Classic futam azzal a céllal, hogy bejárják a 280 km-es útvonalat Fejér és Komárom-Esztergom megye szép tájain. Arról, hogy milyen előkészületek előzték meg a túrát, hányan indultak, milyen településeket érintettek, egyáltalán, hogyan zajlott az esemény, Noszvai András rendező
Horváth Dávid nevét talán minden hazai Land Rover rajongó ismeri, az általa működtetett LandyCenter falai között azonban nemcsak klasszikus brit terepjárók újulnak meg, hanem egyéb csodák is. Legutóbb egy Volvo 360-as szépült meg nála, tulajdonképpen véletlenül és szándékolatlanul. Dávid a történet iróniáját mélyen átérezve így emlékezett vissza a küzdelmes egy
A Mini Club Hungary megtartotta idei első rendezvényét. A Hírös Évadnyitó Mini Találkozót, mert ez volt a hivatalos neve, idén Kiskunmajsán a Jonathermál Kemping és Motelban tartották. A péntek délutáni érkezés után következett az éves közgyülést, majd a következő két nap a klubra oly jellemző kellemes programoké volt. Szombat délelőtt
A soproni ReCar legénysége nem hátrál meg a szinte lehetetlentől kihívásoktól se, különben nemet mondtak volna annak az úriembernek, aki többéves ötletbörze és egyeztetések után egy romos, hiányos állapotú brit sportkupéval és szinte teljesíthetetlen kéréssel toppant be a műhelyükbe. Egy ötvenes években, alig néhány száz példányban legyártott Peerless GT restaurálása
Ugyan véget ért a II. Világháború, de nehezen ocsúdott a háború sokkjából a Rover Company is. A Coventryben létesített gyárát porig bombázta a Luftwaffe, de egyébként sem lett volna nagy kereslet az elegáns Rover P3 személyautókra, amikor még ételre is alig akadt pénz az emberek zsebében. A Rover ügyvezető igazgatója










