Idén is sok veterános indult útnak 31.-én reggel, hogy a hagyományokhoz híven egy gyerekpezsgős koccintással búcsúztassa az óévet a Pólus Center parkolójában. A ködös idő ellenére sokan 100-200 kilométert autóztak, hogy itt lehessenek. "Olyan jó látni, hogy ennyien vagyunk! Látni nem csak én vagyok olyan megszállott, hogy veteránozok. Pedig minden
Minden kedves olvasónkat, barátunkat jövőre is érdekes anyagokkal várjuk oldalunkon! Galériánkban néhány nálunk megjelent szép autó és érdekes esemény képeivel búcsúzunk az óévtől.
Székesfehérváron a Pepitacarpit Kft-ben, egy nagyon jól felszerelt, európai színvonalú csarnokban végzik a járművek szakszerű, precíz kárpitosmunkáját, biztonságos tárolását. A veterán szakmában hírnevet és megbecsülést szerzett műhely komplett egyedi belsők és oldtimerek belső restaurálásával, készítésével foglalkozik. Arról, hogy honnan, miként jutottak ide, Vaszilkó Balázs ügyvezető tulajdonos mesélt nekünk. Amikor az
A második világháború után Európa kizsigerelt gazdaságai nyersanyaghiánnyal küszködve, szétbombázott csarnokokban igyekeztek felpörgetni a termelést. Az egykor látványos eredményekre képes autóipar sem volt több élőhalott csontváznál, a fennmaradás találékonyság és kompromisszumkészség kérdése lett. Ez volt a miniautók, vagy inkább autópótlékok kora, közülük aztán néhány modell erényt kovácsolt a szükségből és
A német motorkerékpár-gyártás jeles személyisége volt a Victoria gyár Bergmeister modellje. Epéldány gazdája, Gócza Gábor restaurátor örömmel mutatta be a kevéssé ismert ritkaságot a VeteránGarázs Magazinnak. Persze tőle már megszokhattuk, hogy fiával együtt a lehető legkülönlegesebbmotorkerékpár-márkákat szerzi be és újítja fel. Bővebben januári lapszámunkban.
Az 1929-ben kirobbant világválság nem kímélte a Harley Davidsont sem, amely azonban aversenytársainál gyorsabban kapcsolt, színes alkatrészekkel és krómdíszítésekkel élte túl a gyászoséveket. Az alábbi példány a szó szoros értelmében padláson, darabokban, egy doboz lakójakéntvészelte át az elmúlt évtizedeket.Bővebben októberi lapszámunkban.
Jawa – egy világbajnokká vált békebeli kétkerekű Magyarországon csak „Cetkának” becézték, mert a szocializmus évtizedeiben a cseh eredetre utalva Cz-Jawaként hozták forgalomba. Az alapító, Frantisek Janecek mindent a vevők igényeinek rendelt alá, mert abban hitt, hogy sikerül megépítenie a kispénzűek kedvenc motorkerékpárját. A vállalkozás sikeres volt, de a történelem többször