Idén már a 15. Nyári Rajzást tartottuk egyhuzamban Balatonalmádiban a Yacht Kempingben. A rendezvényen 100-nál is több VW jármű vett részt, sokan az egész hetet ott töltötték a kempingben. A szokásos programok idén is megtartásra kerültek, szabadtéri sütögetés, borkóstoló, Balaton Retro disco, ajándéksorsolás, vitorlázás, alkatrészbörze, és gyerek programok. A találkozó
Erősen kérdéses volt az American Car Club Hungary (ACCH) 53. találkozója, hiszen a július 7.-i vihar epicentruma éppen Alsónémedi volt. Óriási villanyoszlopok dőltek ki, platán fák törtek ketté és a község áram nélkül maradt közel fél napig. Az esemény helyszínéül szolgáló Öreg tavat sem kímélte a szél és az eső,
Ez a kis 1964-es francia ékszerdoboz a legendás Panhard utolsó terméke.A 24-es típusszám a 24 órás LeMans-on aratott sorozatos kategóriagyőzelmekre utal. Vonalait, mint minden autójukét Louis Bionier tervezte. Valószínű ez az egyetlen 24 CT Magyarországon. Tulajdonosa Bogdányi Gyula gyűjtő, aki nagyjából ilyen állapotban vásárolta meg nemrég. A Panhard & Levassor
Először rajtolt el Budapestről a Hussar Classic Tour, kapcsolódva a görög Triskelion (www.triskelion.gr ) által szervezett immáron három fordulós veteránautós bajnoksághoz. A június végi magyar Huszár Túra 2025 a májusi olasz futam és az októberi görög futam között foglal helyet. A négynapos verseny rajtja a budavári Kapisztrán téren, június 28-án
Június 21-én este, a Múzeumok Éjszakáján veterán korú Opelek sorakoztak a Hősök terén. a Szépművészeti Múzeum előtt. A helyszínen Hiegl Józsefet a Magyar Veterán Opel Klub elnökét kérdeztük ez eseményről: Idén rendeztük először találkozónkat a Múzeumok Éjszakájára időzítve. Azzal a nem titkolt szándékkal, hogy felhívjuk a figyelmet az Opel veteránautókra,
Ez a "Fecske" Magyarországon kezdte életét. Történt ugyanis hogy 1961-ben egy szállítmányt nem vett át a görög megrendelő, így a kontingens Magyarországra került. Ne csodálkozzunk , a Simcanak valamiért igen jó kapcsolatai voltak Magyarországgal az ötvenes évek végétől. Az autóhiány idején a Simca az elsők között volt aki kopogtatott a
A DOE. idén 06.21-én rendezte szokásos éves túraversenyét. A meghirdetett 50 helyre két hét alatt mintegy 65 jármű jelentkezett, végül 58 nevezőnk lett. A túra az áprilisban nyílt szentendrei DERA PARK parkolójából indult, ahol a reggelire adott szendvicseket a budakalászi Dresszing Bt., kávét és az útravaló péksüteményt az üzletközpont Prima
Ez volt az igazi nyár első veterán autós rendezvényeA tavaszi, nyári, sőt néhány éve már az őszi hónapok sem telnek el anélkül, hogy ne esne minden hétvégére egy-egy veteránjárműves rendezvény. Vannak olyanok, amelyek rövid életűek, de szép számmal vannak olyanok is, amelyek az elmúlt évtizedekben komoly hagyományokra tettek szert. Ez
A középkategóriás családi autót 1974-ben mutatták be a Torinói Autószalonon. Arányos formája a Bertone Stúdió munkáját dicséri. Megjelenése az olajválság csúcsával esett egybe, így a kezdeti eladások nem voltak túl biztatóak. A Fiat 131 alapvetően a legendás 124-es továbbgondolása. A Mirafiori név a Torino körzetében lévő összeszerelő üzemre utal. A
Május 23-25. között tartották a már hagyományos veteránautó szépségversenyt a balatonfüredi Tagore sétányon. A gyönyörű tájhoz harmónikusan illeszkednek a veterán autócsodák. Ezúttal kisérőrendezvényt is tartottak az első napon. Az Ötvös Csöpi veteránautós emléktúra a Balaton-felvidék mesés útjain haladt végig. Galériánkban a szépségverseny résztvevői közül válogattunk. Horch 500 Roadster 1934-ből Alfa










