Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Nissan Pao – egy jókedvű kísérletExkluzív

Nissan Pao – egy jókedvű kísérlet

A nyolcvanas évek végén Japán gazdasága új lendületet kapott. Evvel együtt Japánban kialakult egy új dizájn-szemlélet ami az élet minden területén tetten érhető volt, megannyi ambiciózus fiatal japán formatervezőknek köszönhetően. A Nissan gyár vezetése úgy gondolta, hogy létrehoz egy független házi innovációs központot, a Nissan Pike Factory-t, melynek tervezői csapatát
Lancia Fulvia 2C – rejtett luxusAutószalon

Lancia Fulvia 2C – rejtett luxus

A Lancia Fulviát 63 éve, 1963-ban ismerhette meg a világ. A gyár vezetősége a már letűnt világot képviselő Lancia Appia leváltására szánta ezt a modernnek és sok tekintetben különlegesnek számító középkategóriás családi szedánt. Ez az autó nyújtotta mindazt ami a Lancia méregdrága felső kategóriás modelljeit jellemezte, az eleganciát, a megbízható
Pannonia TLT – a legendaExkluzív

Pannonia TLT – a legenda

Egy gyűjteményben találtuk ezt a kivételesen szép oldalkocsis nagydobos Pannonia TLT-t, amihez még egy Motorkuli is tartozik. Közismert a Pannoniamotorkerékpár története. Rengeteg könyv, tanulmány és cikk foglalkozik a legendás Pannonia 70 évestörténetével, így erről most nem lesz szó. Tény hogy a magyar ipar 1953-banbemutatott büszkesége, amit majdnem negyed évszázadon át
Lotus Europa Twin Cam – a Lotus istálló szülötteExkluzív

Lotus Europa Twin Cam – a Lotus istálló szülötte

Colin Capman akinek neve legenda az autósportban nemcsak sikeres brit autóversenyző, de autókonstruktőr, feltaláló, versenyistálló tulajdonos, sikeres üzletember hírében is állt. Ő alapította a Lotus Engineering Ltd.-t, ahol a versenytapasztalatai alapján kezdtek el sportkocsikat gyártani. Volt rá igény hiszen az angolok hagyományosan imádták a kis sportkocsikat. Az első ilyen Lotus
Petersen Automotive Museum – a legek legjeAutószalon

Petersen Automotive Museum – a legek legje

A Petersen Automotive Museum mai formájában 10 éve fogadja az érdeklődőket, de több mint 30 éves múltra tekint vissza. Robert E. Petersen és felesége Margie alapították és 1994 június 11-én nyitotta meg kapuit, eredetileg a megyei Természettudományi múzeum területén, majd költözött jelenlegi helyére. A 3+1 szintes kiállítótér a világ egyik
Renault R16 – 60 éve debütált a merész újítóAutószalon

Renault R16 – 60 éve debütált a merész újító

A hatvanas évek elején a Renault csak kis méretű szedánokat tudott kínálni vásárlóinak.Renault Dauphine, majd az R8-as, valamint a kétüléses Caravelle volt a gyártmánypalettán. A nagyautó Frégatte 1960-ban nyugdíjba vonult. Áthidaló megoldással árultak még egy AMC-Renault együttműködéssel Belgiumban összeszerelt amerikai Ramblert, amit megállapodás szerint forgalmazhattak Renault Rambler néven Franciaországban is.
Autócsodák újjászületése egy kis műhelybenExkluzív

Autócsodák újjászületése egy kis műhelyben

Végh János régi ismerősünk, jó néhány autóját bemutattuk már lapunkban. Apósával együtt restaurálnak olyan autókat amiket már ritkán látni. Az előző lapszámban megjelent gyönyörű Mercedes W 136-os is az ő kezük munkáját dicséri. Jánostól kérdeztük, hogyan is kezdődött? Apósom, Józsi bácsi 81 éves, hatvan éve autószerelő-inasként tanult, majd mesterlevelet szerzett.
Libát kergetni veteránokkal – idén újraEsemény

Libát kergetni veteránokkal – idén újra

A Dunakanyar Oldtimer Egyesület - hagyományt teremtve - Márton naphoz kötődően ( nov. 11. ) tartotta szezonzáró veteránautós rendezvényét. Idén a gyülekező a Campona mögötti parkolóban volt, ahol a résztvevők ( ami 65 járművet jelent ) megkapták a szokásos térképet, matricákat, feladatlapokat. Utóbbiak Márton naphoz, ill. az útvonalhoz kapcsolódó kérdéseket,
Auto e Moto d’Epoca alla fiera di Bologna 2025Exkluzív

Auto e Moto d’Epoca alla fiera di Bologna 2025

Az, ami sok-sok éven át Padova volt minden veteránjármű-szerelmesnek, a szokásos őszi veteránjármű kiállítás, vásár és börze, az immár három éve elköltözött Bolognába. Jól átgondolt váltás volt ez az olaszoktól, közel háromszoros alapterületen, lényegesen szebb, modernebb környezetben várta a látogatókat a kiállítás. Több mint ötezer veterán jármű, tematikus kiállítások, klubok
Chrono Classic 2025Exkluzív

Chrono Classic 2025

Az ősz ünnepnapja volt az Oldtimer Szuperkupa zárófutama, a Chrono Classic. Ez a verseny minden szempontból különleges volt, mondja Majosházi Péter aki Magyar Andreával együtt a Chrono Classic szervezője. Az őszi napsütés és az szinekben pompázó erdős, hegyes-dombos táj  fantasztikus élményt nyújtott mindenkinek. Szerte amerre jártunk sokan voltak kíváncsiak ránk.