Ausztria leghosszabb és legkeményebb klasszikus autóversenye jókora hurkot formál Steyrtől Steyrig. Az önmagába visszatérő túra két napig gyűri az embert és a gépet, ezer kilométer másodrangú utakon, hegyen-völgyön át, gyakran pedig murván, vagy csak jelzésértékű burkolaton. Az idén már negyedik alkalommal megrendezett, kétszer ötszáz kilométeres szakaszon zajló túra Alsó-Ausztriában, az
Idén március 19-én indult el a folyamat, legutóbb pedig november 26-án délelőtt újfent találkoztak egymással a modell- és játékautók rajongói, gyűjtői Óbudán. A Megyeri híd közelében, a Varga István Közgazdasági Technikumban jártunk, a 9. Modell és Játékautó Börzén, ahol a rendezvény megálmodójával és szervezőjével, Reznicsek Norberttel váltottunk szót. – Volt
Idén negyvenéves az Európa egyik legnagyobb autós-motoros rendezvényének számító d’Epoca a hagyományokkal szakítva idén Padova helyett Bolognában fogadta látogatóit, mégpedig a Bolognai Kiállítási Központ területén. Az október 26. és 29. között lezajló rendezvény érdeklődők tömegét vonzotta, a látogatóknak pedig aligha akadt okuk a panaszra. A kiállítás és börze 235 ezer
Olaszország útjai a múltban számos, mára legendává vált autóversenynek nyitottak teret, az oldtimerek iránti nosztalgia felemelkedésével pedig egyre népszerűbbek a klasszikus versenyek előtt tisztelgő modern események. A fantasztikus sikerekre képes autóversenyző, Tazio Nuvolari 1953-ban bekövetkezett halála után már egy évvel, 1954-ben megrendezték az ő emlékének szentelt Gran Premio Nuvolari autóversenyt,
Október 7-én Miskolctapolcán, az Ellipsum Élményfürdő területén Odtimer Találkozót és Kiállítást rendezett a Classic Motorsport Club & Coffee. A különleges helyszín és a nyárutó hangulata vonzotta a részvevő kiállítókat, nem kevésbé a kíváncsi érdeklődőket. A rendezvényt követően Adamovich Erik klubelnököt kértük fel emlékidézésre. – Mutasd be pár szóban a Classic
Október 7-én a várpalotai Olasz Napok keretén belül, a város történelmi negyedében található Thury Várnál másodszor rendezte meg az Alfa Romeo Club Magyarország a szépségversennyel egybekötött olaszautó-kiállítást. Arról, hogy mi volt a rendezvény háttere, hogyan jött össze és zajlott le, Bíró Lajos főrendező mesélt. – Hogyan esett a helyszín kiválasztása
Október 1-én a Mogyoródi úti sporttelepen rendezte meg az Adler Sport Club a hagyományos, őszi találkozóját, idén XIX. Zuglói Veteránjármű Találkozó néven. Volt ott szépkorú autóból, motorkerékpárból mindenféle, amit veterános szem, száj megkíván. Mi több, hangulatos zsibvásár kerekedett a sétányon. Körbe-körbe veterános újságokat, kiadványokat, autómodelleket, ősi időkből fennmaradt alkatrészeket, szerszámokat
Szeptember 2-án és 3-án Keszthelyen, a Festetics Kastély parkjában rendezték meg a Festetics Concours d`Elegance veterán autó szépségversenyt. A mustrát immár második alkalommal látta vendégül a Keszthelyi Helikon Kastélymúzeum, az esemény a MAVAMSZ, azaz a Magyar Veteránjárművesek Szövetsége és a Waitzen Klasszik Veteránjármű Egyesület szervezésében jött létre. Személy szerint Tóth
Domonyvölgyből, a Lázár Lovasparkból rajtolt szeptember 23-án reggel a Chrono Classic Oldtimer Szuperkupa zárófutamának mintegy száz autóból álló mezőnye. Több településen átáthajtva és pihenők után Egerben, az Érsekkertben fejeződött be az egynapos kaland, amit Majosházi Péterrel, Chronomoto ügyvezetőjével idézünk fel. Milyen csapat- és szervezési munkát jelentett a zárófutam? – Nagyon
Szeptember 22-24-e között zajlott a 14. Nemzetközi Veteránjármű Találkozó az Oldtimer Club Pécs szervezésében. Túra a környéken, majd egy nagy kiállítással, klasszikus járművek parádéjával, beszélgetéssel egybekötött veterános happening volt az összejövetel gerince. A részletekről a klub elnökével, Mott Jánossal beszélgetünk. – Az őszi hétvégén zajló találkozó mikor vette a kezdetét?