Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bugatti 35B – A legenda ujjáéledExkluzív

Bugatti 35B – A legenda ujjáéled

A Bugatti 35-ös típuscsaládjának tagjait 1924 és 1930 között gyártották és bár egyetlen változatából se készült tömeges mennyiség, mégis emlékezetes modellé vált, elsősorban versenysikerei miatt. A Molsheimben működő üzem szándékosan állított elő olyan autót, amely azonnal készen állt a versenyzésre, mégpedig azért, mert a korszak úrvezetői közül sokan dédelgettek magukban
Lancia Delta HPE – Rejtett értékekExkluzív

Lancia Delta HPE – Rejtett értékek

Szerény megjelenése átlagos személyautónak mutatja ezt a Lancia Deltát, azonban nemcsak a gyártó kínálatában számított erős és sportos modellnek, de úgy általában is illett komolyan venni. Turbóval lélegeztetett kétliteres motor egy viszonylag kis karosszériában, a kilencvenes évek közepéről – ínycsiklandó recept. Ellenállhatatlan pedig akkor lesz, ha hozzátesszük, hogy egygazdás, megkímélt
Lamborghini Espada – Rolls olasz módraExkluzív

Lamborghini Espada – Rolls olasz módra

Ferruccio Lamborghini imádta a drága és erős autókat, legendás összetűzése Enzo Ferrarival pedig saját autógyár alapítására sarkallta. A dúsgazdag olasz traktorgyáros által megteremtett cégbirodalom hírnevét aztán a kétüléses, visító szuperkupékon kívül olyan furcsa szerzeteknek is köszönhette, mint a négyüléses Lamborghini Espada. A figyelemreméltó technikával felszerelt, egyedülálló megjelenésű, luxuslimuzinba oltott sportkocsi
Buick Special 1954 – Belépőszint amerikai módraExkluzív

Buick Special 1954 – Belépőszint amerikai módra

E látványos, szépen restaurált Buick gépkocsi a ráckevei VIP Classic Car kínálatában szerepel, egyike a vállalkozás friss szerzeményeinek. A cégtulajdonos és ügyvezető, Kovács Sándor a következő leírást adta róla: - E kétajtós Buick Special gépkocsit 1954-ben gyártották, egyike azoknak, amelyek már V8-as motort kaptak, ugyanis korábban a sornyolcas motorok voltak
Alfa Romeo GTV 2.0 – Három évtizede jó formábanExkluzív

Alfa Romeo GTV 2.0 – Három évtizede jó formában

Tulajdonosa kiváló restaurátor, mindenféle rendű és rangú olasz autó avatott ismerője, ez alkalommal azonban mégsem kellett elővennie a szerszámokat és összekoszolnia a kezét. Ez az Alfa Romeo GTV ugyanis időkapszulaként vészelte át a gyártása óta eltelt évtizedeket, állapota lényegében gyári, így természetesen megtorpanás nélkül vette az OT-vizsgát is. - Ez
Chrysler Imperial – A fenséges jenkiExkluzív

Chrysler Imperial – A fenséges jenki

A Chrysler az ötvenes évek elejére megelégelte, hogy vetélytársai, vagyis a Ford és a General Motors kisajátították a prémium szegmenst, elhatározta ezért, hogy szeletet kér a tortából, amelyen addig lényegében a Lincoln és a Cadillac osztozott – a Packard és más, egykorvolt nagyságok akkoriban már nem számítottak ellenfélnek. A Chryslernél
Fiat 1100 – Korokon ível átExkluzív

Fiat 1100 – Korokon ível át

Habár a Fiat 1100-as típusa óriási darabszámban készült és nagyon sokat birtokolnak belőle a gyűjtők mind a mai napig, Magyarországon nem túlságosan gyakori. Pedig kellemes külsejű, egyszerű szerkezetű és viszonylag könnyen fenntartható oldtimerről van szó, amelynek járműtörténeti jelentőségét sem szabad lebecsülni. E hosszú ideig gyártott gépkocsi elődei ugyanis még „vasalóorrú”,
Alfa Romeo Montreal – a GT felsőfokaExkluzív

Alfa Romeo Montreal – a GT felsőfoka

Nem kell elvakult alfásnak lenni ahhoz, hogy szépnek lássuk az Alfa Romeo Montrealt. Nincs ezen mit csodálni, a zseniális Marcello Gandini rajzolta a formáját, az a mester, akinek életútját olyan munkák szegélyzik, mint a Lamborghini Miura, a Countach, a Diablo és megannyi egyéb „bikás” modell, de neki köszönhető maga a
Facel Vega II – a francia autógyártás büszkesége a  Kaáli Autó-Motor MúzeumbanExkluzív

Facel Vega II – a francia autógyártás büszkesége a Kaáli Autó-Motor Múzeumban

Bemutatásakor nem kevesebbet vártak a Facel II-től, mint azt, hogy megmentsen egy autógyárat és megteremtője, Jean Daninos nagyratörő álmait. Nem a gépkocsin múlt, hogy dugába dőltek a szép tervek. Elég egy pillantást vetni a fájdalmasan szép karosszériára és számba venni a gépkocsi tudását, nem értjük, miért nem vált kasszasikerré. A