Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Go Beyond Balkan Rally 2024 – éppen zajlikExkluzív

Go Beyond Balkan Rally 2024 – éppen zajlik

A verseny szeptember 6.án kezdődik és 13.-án eredményhirdetéssel ér véget. Még plusz két nap versenyen kívüli túrára van még lehetősége annak aki szeretne még maradni. "EGY UTAZÁS, MELYNEK SORÁN A JÁRMŰVEIDDEL EGYÜTT A TÖRTÉNET RÉSZÉVÉ VÁLSZ.A BALKAN RALLY RÉSZESE LESZEL. A TITKOS KÜLDET. ÉS VÉGIGVEZET A BALKÁN REJTETT KINCSEIN." Ez
Silvretta Classic Rallye AusztriábanExkluzív

Silvretta Classic Rallye Ausztriában

Hagyományosan a nyár közepén kerül sor a Motor Klassik szaklap Silvretta Classic versenyére, idén sem volt ez másként, július 4-6 között rendezték meg. Ilyenkor a csodálatos alpesi tájak útjait oldtimerek járják, a különleges esemény felelevenítésére Noszvai Andrást kértük fel, aki az előkelő második helyen végzett. – Mit érdemes tudni a
A 17. BALATON CLASSiC – mesés tájak, legendás autókExkluzív

A 17. BALATON CLASSiC – mesés tájak, legendás autók

A hagyományokhoz hűen június első hétvégéjén rendezték meg a 17. BALATON CLASSiC™ veteránautó versenyt. A nagy nap idén június 1-ére esett, arról pedig, hogy miként zajlott a rendezvény, a főszervezőt, Pétervári Zoltánt kérdeztük. – Kezdjük azzal, hogy ez a tizenhetedik szezon. Mennyiben emlékeztetett a korábbiakra a most lezajlott esemény? –
Amédée Gordini – A Renault varázslójaExkluzív

Amédée Gordini – A Renault varázslója

Ha sportos Renault, akkor Gordini – évtizedeken át egy Olaszországban született zseni mérgesítette a francia gyártó autóit, olyan szakember, akit már életében „Varázsló” néven emlegettek. Mert korlátlan költségvetésből bárki tudott volna akkor is über-autókat építeni egy hétköznapi járgányból, ám ő szerényen és csillogó szakértelmére hagyatkozva szinte fillérekből volt képes megugrani
Jean Pierre Wimille, a Bugatti ászaExkluzív

Jean Pierre Wimille, a Bugatti ásza

A két világháború között a leghíresebb francia autóversenyző kétségtelenül a párizsi születésű Jean Pierre Wimille volt, akinek a gyors autók iránti szeretete már a szülői házban kialakult, hiszen édesapja olyan újságíró volt, aki gyakran cikkezett autós újdonságokról és természetesen autóversenyekről is tudósított. Wimille alig huszonkét éves volt, amikor elsősorban a
Fiat Monoposto 1952Exkluzív

Fiat Monoposto 1952

A Kaáli Autó-Motor Múzeumban kiállított járművek többségét egy pillanat alatt azonosíthatjuk, ám a karakteres, jellegzetes külsejű járgányok mellett igazi talányokra is bukkanhatunk. Az aprócska, sárga négykerekűről csak annyit jelenthetünk ki teljes biztonsággal, hogy valamiféle versenyautóról van szó – szerencsére Nagy Péter, a dörgicsei múzeum szakértője ennél sokkal alaposabb ismertetővel tudott
Millers Oils Classic Kupa – Útnak indult a Jászság TrophyExkluzív

Millers Oils Classic Kupa – Útnak indult a Jászság Trophy

Április 20-án ellátogattunk az Aeroparkba, ahol a Millers Oils Classic Kupa első futama, a Jászság Trophy rajtceremóniája zajlott. Míg egymás után gurultak ki az autók, Karner Miklós szervezőt faggattam az eseményről. – Kérlek, meséld el az olvasóknak, milyen rendezvényről van szó! – Veteránautók és youngtimerek vehetnek részt túrasorozatunkon, a Millers
Volpi gróf autós kalandjaiExkluzív

Volpi gróf autós kalandjai

A második világháború után az olaszok nemcsak újjáépítették az országukat, de ismét felpörgették a háború előtt is jelentős autósportjukat. Szép és eredményes korszak kezdődött, az Itáliában gyártott sport- és versenyautók hírnevét pedig elsősorban az Alfa Romeo, a Maserati, a Ferrari, később a Lamborghini, valamint kisebb és kevésbé ismert márkák öregbítették.
Chrono Classic 2024 – négykerekű klasszikusok vették be Eger városátExkluzív

Chrono Classic 2024 – négykerekű klasszikusok vették be Eger városát

Ritkán látott múzeális autók gurultak be Eger főterére, a Dobó István térre április 6-án kora este az Oldtimer Szuperkupa sorozat nyitófutamán. A résztvevők mintegy 270 kilométert jelölő itinert követve, kalandos útvonalon jutottak el nagyobb és kisebb településeken át Egerbe. Alfa Romeo, Audi, Austin Healey, Bentley, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroën,
A Népliget dicső napjai – ETCC futamok BudapestenExkluzív

A Népliget dicső napjai – ETCC futamok Budapesten

A modern, nagyon magas színvonalon tervezett és épített szuper-versenypályák korában már furcsa belegondolni, hogy egykor szimpla közutakon is szerveztek nagy sebességű autóversenyeket. Az ember megborzong a korabeli fotók láttán: homokzsákok, a pályától szinte csak centikre zsúfolódó tömeg, relatíve instabil autókban ülő, ám lóerők százaival sáfárkodó sofőrök… Az Európai Túraautó-bajnokság (European