Márton András tulajdonos meséli el mit kell tudni az autóról: -Ez egy 1977 augusztusi Peugeot 304 SLS Berline, azaz limuzin. A típust egészen 1980-ig gyártották, a 305-ös váltotta le, ami technikájában javarészt megegyezik a legutolsó 304-essel. Ez a konkrét autó már második szériás 304-es. A második szériánál változott a hátsó
Szeptember 20.án gyönyörű őszi napsütésben ,közkívánatra, idén már már másodszor rendezték meg a Budakeszi Retró Autós találkozót, tegyük hozzá töretlen sikerrel. Az első a tavalyi Budakeszi belvárosában a nem várt nagy érdeklődés miatt komoly forgalmi akadályt okozott. A mostani 3. alkalom megrendezéséhez a Toyota Mayer, mint fő támogató, bocsájtotta rendelkezéshez
Az ország legnagyobb idényzáró találkozója az Oldtimer & Youngtimer Cars & Planes névre hallgató rendezvény az Aeroparkban. Az idei esemény szeptember 14-i rossz idő miatt 21-ére tette át a szervező AmCars, Mihálszky Tamással az élen. Elmondása szerint nem szereti a dátum módosítást, de az időjárás teljesen elmosta volna a tervezett
1962-ben egy rendkívül modern autóval jelentkezett a General Motors tulajdonában lévő Opel, Rüsselheimből. Az új Opel Rekord vonalait a michigani GM Műszaki Központ formatervezői rajzolták meg, akárcsak az Amerikában bombasikert aratott Chevy II-t, a Chevrolet kisautóját. A hasonlóság már elsőre szemet szúr, és az előd, a az Opel Rekord P2
Lassan köztudottá válik a veteránjárműves berkekben, hogy szeptember első hétvégéje mindig a Festetics Concours d’ Elegance időpontja. Így volt ez idén is, szeptember 6-7-én Keszthelyen gyülekeztek a szépségükben vetélkedni kívánó oldtimer motorkerékpárok és autók. A Festetics- kastély olyan történelmi hátteret nyújt a rendezvény helyszínének, amely biztosítéka lehet annak, hogy rövid
Kakucs Budapesttől délre, kb. 20 km távolságra egy kellemes hangulatú, már alföldi jellegű kis település, amely rendezett utcáival, gondozott házaival jó érzéssel tölti el az idelátogatókat. Ismert versenypályájáról is, a Kakucs Ring főleg rallycross versenyeket szervezett az elmúlt években, de élményautózásra, motorozásra egyaránt alkalmas. három éve pedig a Kakucs Ring
Ez a remekbeszabott kis versenyautó nemrég került Magyarországra, a Carozzeria Nito restaurátorműhelyból vásárolta meg új tulajdonosa Bánsági Zoltán a Topolino Club Hungary elnöke. A jármű a háború után született, kifejezetten a Mille Miglia híres, hírhedt versenyére építették a Carozzeria Ala d'Oro ( Aranyszárny) üzemében, Reggio nell' Emiliában. A csővázas, aluminiumborítású
Augusztus utolsó napján újra lengett a rajtzászló a már megszokott helyszínen, a Mercedes-Benz Hovány budaörsi telepén. Elindult a Budapest Classic Grand Prix 106 fős mezőnye,a "guruló múzeum". A gyönyörű őszi napsütésben két kategória autócsodái indultak percenként a 170 kilométeres egynapos futamra. Ez a különleges veteránautós túra Budapest és környékén haladt
Émile Darl'mat autószerelőként dolgozott egy párizsi Peugeot műhelyben egészen 1919-ig amikor is egy kaliforniai üzletember elvitte magával Amerikába hogy sofőrként és autószerelőként alkalmazza. Mikor 1921-ben hazatért Franciaországba, saját műhelyt vásárolt Párizsban, Nagyrészt Peugeot-val foglalkozott és nagyon értett a motorok teljesítményének növeléséhez apróbb változtatásokat alkalmazva. Hamarosan Peugeot kereskedő lett. Nem telt
A hatvanas évek elején a pozsonyi Tatra gyár tervezőrészlegében lázas munka folyt, a Tatra 603-as korszerűbb utódjának, egy új köntösbe öltöztetett reprezentatív kormányzati limuzinnak az elkészítése volt a cél. Ján Oravec dizájnernek és Fridrich Hudec karosszériaépítő csapatának jutott ez a feladat. Az első 1:1 méretarányú modell a Tatra 603 X1










