Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bentley 8 Litre Le Mans Tourier – az autóépítés CsimborasszójaExkluzív

Bentley 8 Litre Le Mans Tourier – az autóépítés Csimborasszója

A Walter Owen Bentley által 1919-ben alapított cég egy a korának meghatározó sportkocsiját mutatta be az 1919-es London Motor Show-n. A technikai újításaival, minőségével a kor autóipari csúcsát jelentő modellt 1920-ban kezdték el gyártani. Hamarosan a versenypályákon is megjelentek a Bentley-k. Mindenhol taroltak. Ettore Bugatti nemes egyszerűséggel csak száguldó teherautóknak
Chevrolet Corvette C1 – mindörökké CorvetteExkluzív

Chevrolet Corvette C1 – mindörökké Corvette

Az 1950-es évek elején nem álltak túl jól a Chevrolet eladásai Amerikában. Thomas Keating márkamenedzser új lehetőségként felvetette egy kis kétüléses sportkocsi ötletét az Amerikában is népszerű brit sportkocsik mintájára. A recept: üvegszálas karosszéria acél alvázon, Chevy motor, kétsebességes automata váltó sportos dizájn. A formatervezőként Harley Earl bízták meg, ma
Mercedes-Benz W136 – a nagy túlélőExkluzív

Mercedes-Benz W136 – a nagy túlélő

A Mercedes-Benz W136 Type 170V 1936-ban került bemutatásra a berlini Autó- és Motorkerékpár- kiállításon A Mercedesre jellemző reprezentatív limuzinok mellett a 136W egy megfizethető kisautónak számított és nagy sikert aratott. Ez a tipus pontosan tükrözte a Mercedes-Benz szándékait a személyautó gyártásban. Precízen összeszerelt mérnöki remekmű, korszerű alváz és motor, éppen
Bugatti T43 Spyder ZagatoExkluzív

Bugatti T43 Spyder Zagato

Az olasz származású Ettore Bugatti által 1909-ben alapított francia Bugatti márka méltán volt híres nagyszerű autóiról. Bár gyönyörű és megbízható luxusautókat is épített, hírnevét leginkább a versenysportnak köszönhette. Az 1920-as években szinte csak dobogós helyen szerepelt a Grand Prix versenyeken a 35-ös tipus különböző változataival. A Bugatti név fogalommá vált
Peugeot 304 SLS limuzin – aranyzöld kisoroszlánExkluzív

Peugeot 304 SLS limuzin – aranyzöld kisoroszlán

Márton András tulajdonos meséli el mit kell tudni az autóról:  -Ez egy 1977 augusztusi Peugeot 304 SLS Berline, azaz limuzin. A típust egészen 1980-ig gyártották, a 305-ös váltotta le, ami technikájában javarészt megegyezik a legutolsó 304-essel. Ez a konkrét autó már második szériás 304-es. A második szériánál változott a hátsó
Citroën Traction Avant – egy kellemes francia utitársExkluzív

Citroën Traction Avant – egy kellemes francia utitárs

Az évente megrendezésre kerülő Keszegi Autóstalálkozón tünt fele ez a gyönyörű, patika állapotú 1953-as Citroën Traction Avant. Ez volt az első év amikor egy "puttonnyal" megnövelték az igen népszerű, a mifelénk csak  "Maigret Citroën"-nek becézett  autót. A Traction Avant-nal egy előző cikkünkben részletesen foglalkoztunk,  https://vgm.hu/exkluziv/citroen-traction-avant-maigret-autoja-90-eves/  úgyhogy most a tulajdonosától, Molnár Csabától
Panhard 24 CT – egy történet végeExkluzív

Panhard 24 CT – egy történet vége

Ez a kis 1964-es francia ékszerdoboz a legendás Panhard utolsó terméke.A 24-es típusszám a 24 órás LeMans-on aratott sorozatos kategóriagyőzelmekre utal. Vonalait, mint minden autójukét Louis Bionier tervezte. Valószínű ez az egyetlen 24 CT Magyarországon. Tulajdonosa Bogdányi Gyula gyűjtő, aki  nagyjából ilyen állapotban vásárolta meg nemrég. A Panhard & Levassor
SIMCA Aronde P60 – epedarugós fecskefészekExkluzív

SIMCA Aronde P60 – epedarugós fecskefészek

Ez a "Fecske"  Magyarországon kezdte életét. Történt ugyanis hogy 1961-ben egy szállítmányt nem vett át a görög megrendelő, így a kontingens Magyarországra került. Ne csodálkozzunk , a Simcanak  valamiért igen jó kapcsolatai voltak Magyarországgal az ötvenes évek végétől. Az autóhiány idején a Simca az elsők között volt aki kopogtatott a
Mercedes Benz 280 CE Automatic – André a megbízható barátExkluzív

Mercedes Benz 280 CE Automatic – André a megbízható barát

Hogy miért hívjuk Andrénak? A francia urat akitől vettem hívták Andrénak, válaszolt Kövesdi Dénes az autó tulajdonosa. Szerintem illik is rá a név. Visszafogott elegancia, kényelem és megbízhatóság jellemzi. Tizenöt éve egy hirdetésben találtam. Felvettem a kapcsolatot a tulajdonossal, egy idős úrral, aki újonnan vette az autót még 1973-ban. Egy
Németh Veterán Autó Múzeum – autócsodák a kezdetektőlExkluzív

Németh Veterán Autó Múzeum – autócsodák a kezdetektől

Nem egész egy éve új veteránautó múzeummal lettünk gazdagabbak. Bugyi külterületén, a Taksony felé vezető úton áll három hangár , a Németh Veterán Autó Múzeum. Előtte egy AN2-es kétfedelű repülő, jelezi, hogy itt minden helyet kap ami közlekedik és ipari műemlék. Ottjártunkkor apa és fia, id.Németh József és ifj. Németh