![Simca Fulgur 1958 1 31768754 707415889429174 8140825813365817344 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/31768754_707415889429174_8140825813365817344_n.jpg)
![Simca Fulgur 1958 2 31879830 707415992762497 7805983153583030272 o](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/31879830_707415992762497_7805983153583030272_o.jpg)
![Simca Fulgur 1958 3 31646698 707415782762518 4056829857860943872 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/31646698_707415782762518_4056829857860943872_n.jpg)
![Simca Fulgur 1958 4 31793561 707415556095874 1882438695018037248 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/31793561_707415556095874_1882438695018037248_n.jpg)
Ilyennek képzelték el a 2000-es évek autóját, a jövőbe látó mérnökök. A járművet üzemanyagcella által üzemeltetett elektromotor hajtotta. Hangvezérléssel is működtethető, 150 km/ó felett két kerekét visszahúzó, két keréken gyroskop segítségével tovább száguldó autót álmodtak meg a Simca mérnökei. Ez volt Robert Opron francia formatervező első munkája, akinek a nevéhez fűződik a Citroen „második” szakasza, az SM , a GS és a CX formaterve.De az ő tervei alapján készült a Renault Fuego és a Renault Alpine A310-es is. A Fulgurt 1959-ben mutatták be Genfben, majd 1961-ben Chicagóban. Érdekesség: Az ötlet elindítója a francia Tintin magazin volt ,feltette a kérdést, milyen lesz az ezredforduló gépjárműve? Erre válaszolt a Simca.