![Chrysler Turboflite 1 37317767 757096467794449 4072872239316336640 o](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/37317767_757096467794449_4072872239316336640_o.jpg)
![Chrysler Turboflite 2 37293790 757096524461110 3059564663915151360 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/37293790_757096524461110_3059564663915151360_n.jpg)
![Chrysler Turboflite 3 37293782 757096381127791 864609876263829504 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/37293782_757096381127791_864609876263829504_n.jpg)
![Chrysler Turboflite 4 37284696 757096357794460 1046803724694978560 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/37284696_757096357794460_1046803724694978560_n.jpg)
![Chrysler Turboflite 5 37253694 757096484461114 4561044200774172672 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/37253694_757096484461114_4561044200774172672_n.jpg)
![Chrysler Turboflite 6 37250930 757096374461125 2343337137404903424 o](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/37250930_757096374461125_2343337137404903424_o.jpg)
Az 50-es években úgy gondolták, hogy az autózás jövője a gázturbina. Benzinmotor csak a fűnyírókban és a kerti traktorokban lesz. Főleg a General Motors és a Rover készített ilyen concept autókat. Talán a legszebb ilyen aszfaltrepülő a Chrysler Turboflite volt, melyet 1961-ben mutattak be. Tervezője Virgil Exner akkori főkonstruktőr volt. Az autó a Ghiánál készült Torinóban. Harmadik generációs CR2A hőcserélős gázturbina hajtotta. Motorfék nem lévén nagyméretű légféket alkalmaztak a farokrésznél. Egy gallon benzinnel 100 kilométert tudott megtenni. Viszont a hátsó hőkibocsájtás túl nagy volt. Érdekes,hogy itt jelent meg először a hátsó fényhíd, mely aztán divatba is jött az amerikai autóknál.