![Borgward 1 33660419 717698318400931 534863457170751488 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/33660419_717698318400931_534863457170751488_n.jpg)
![Borgward 2 33853790 717698338400929 8595778788359405568 o](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/33853790_717698338400929_8595778788359405568_o.jpg)
![Borgward 3 33540693 717698085067621 1626926138481704960 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/33540693_717698085067621_1626926138481704960_n.jpg)
![Borgward 4 33780063 717698311734265 1391592716986482688 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/33780063_717698311734265_1391592716986482688_n.jpg)
![Borgward 5 33596115 717698698400893 3162278643590234112 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/33596115_717698698400893_3162278643590234112_n.jpg)
A német autómárka híres volt technikai fejlettségéről és kiváló minőségéről. Ők alkalmaztak először ponton karosszériát és felülvezérelt motort Németországban. Dízel motort sorozatgyártású személyautóban már 1952-ben használtak.Sikeresen szerepeltek a versenysportban is.
A nagyhalak mellett a német bajnokság 2. helyét szerezték meg 1956-ban. Legnépszerűbb modelljük az Izabella volt. Ennek coupe és cabrio változata talán máig a legszebb autók közé tartozik.(képek) Az utolsó típusuk a P 100-as már légrugózást kapott. A P 100-ast az 1961-es csőd után Mexikóban gyártották, Fansa néven
80elért ember | 12aktivitás |