![Amphi Ranger 2800 SR 1 45228746 832115623625866 4060194406391611392 o](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/45228746_832115623625866_4060194406391611392_o.jpg)
![Amphi Ranger 2800 SR 2 45240854 832115620292533 8768181631774097408 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/45240854_832115620292533_8768181631774097408_n.jpg)
![Amphi Ranger 2800 SR 3 45282861 832115650292530 1057898776271781888 o](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/45282861_832115650292530_1057898776271781888_o.jpg)
![Amphi Ranger 2800 SR 4 45259845 832115696959192 4495597124045504512 n](https://vgm.hu/wp-content/uploads/2020/08/45259845_832115696959192_4495597124045504512_n.jpg)
A német RMA cég építette elsősorban munkajárműnek, de magánszemélyek is megvásárolhatták. A típusjelben szereplő SR a tengeri használhatóságra utalt. A kétéltűt egy V6-os, 2,9-es145 lovas, befecskendezős Ford motor hajtotta.Kapcsolható négy kerék meghajtást és független kerékfelfüggesztést kapott. A vizen hajócsavarral hajtott Rangerrel kormányzott kerékkel,vagy opcióként kapható kormánylapáttal lehetett manőverezni. Vízen 15 km/ó , országúton 140 km/ó sebességgel volt képes haladni.