Napsütéses novemberi szombaton veteránautó találkozóra voltunk hivatalosak Budakeszire, az Erkel kertbe. Már messziről látni lehetett, ahogy veterán autók sorakoztak a Művelődési Központ előtt és a mellette lévő lezárt utcában is. A sok ember alig fért el a járdán. A kiállításon moccanni sem lehetett a sok szép veteránautótól meg a rengeteg
Október 12-én zajlott a hetvenes, nyolcvanas évek raliversenyeinek Almási Jani és Tarlós István emlékére rendezett Casco Rallye Classic. A félszáz veterán és youngtimer autóból álló mezőnyben megannyi egykori legendás pilóta és navigátor képviseltette magát. A remek hangulatú rendezvényről a főszervező, Karner Miklós nyilatkozott a Veterán Garázs Magazinnak. – Kérlek, avasd
A szokásos tavaszi dátum helyett idén szezonzáróként került megrendezésre a 23. WOOD & Company Hungaria Classic, a legrégibb 1/100-s verseny. Október 13-án, vasárnap reggel több mint 80 veterán és néhány különleges youngtimer autó sorakozott fel a zsámbéki rajtnál, hogy Fejér megyében kalandozzanak. Délelőtt a Vértes dombjain és erdei útjain, délután
A Magyar Vasúttörténti Park ismét bebizonyította, hogy kiváló rendezvény helyszín bármilyen közlekedéssel, vagy motorizációval kapcsolatos rendezvényhez. Ezúttal a TRF 2024, azaz a Tuning és Retro Fesztivál költözött ki a vasúti kocsik és mozdonyok otthonába, immár harmadik alkalommal. Ahogy az elmúlt években már megszokhattuk, a közös rendezés előnyeit kihasználva változatos programokat
Szeptember 29-én tartották a Bajnokok Tornáját, a Millers Oils Classic Kupa sorozat zárófutamát. Az eseményről Karner Miklós főszervezőt kérdeztük. – Szeptember első hetének végén volt a bajnokság utolsó futama, most pedig egy rendhagyó, túrával egybekötött díjkiosztót szerveztetek. Miként készültetek fel erre a rendezvényre? – Igazából ez egyfajta levezetés volt nekünk,
Október első hétvégéjén, 5-én és 6-án a VI. Ferihegyi Ikarus Találkozón az ősgépmadarak otthonában, az Aeroparkban, újfent vendégeskedett a legendás Ikarus gyár 130 autóbusza. Nemcsak csodálni lehetett a buszokat, például a ritkaságnak számító, emeletes Bikarusz most mutatta meg amagát a buszfanoknak, hanem kellő körítéssel zajlott a buszfelhozatal: volt élménybuszozás, látványos
Mint arról beszámoltunk, szeptember 6-án rajtolt 52 autóval és 34 motorral, tizennégy országból közel százhatvan résztvevővel, és 15-én, kétnapos ráadás örömvezetés után ért véget a III. Balkan Rally. A mezőny érintette többek között újvidéket és a szerbiai Kopaonik síparadicsomot, majd Montenegró Durmitor Nemzeti Parkján keresztül végül kacskaringós szerpentineken az Adriai-tenger
ÉA Magyarországi Bogarasok Klubja 1991-óta működik, ésazóta egymást érik a gazdag programokkal dúsított VW Bogaras találkozók. A legutóbbi Őszi rajzás szeptember 7-én volt a régi-új helyen, ami furán hangzik, úgyhogy többekközött erről és a nap történéseitől beszélgetünk az MBK elnökével, Szepes Gáborral. – Mitől volt ez a rajzás különleges? –
Szeptember 7-8-án immár harmadszor került megrendezésre Keszthelyen a Festetics Kastélyban a veteránautó és motor szépségverseny és kiállítás, a Festetics Concours d’ Elegance. Ez volt az első olyan Magyarországi veteránautós rendezvény, amelyet a FIVA, a Nemzetközi Veteránautó Szövetség is kiemelt rendezvényként kezelt és hivatalos FIVA ellenőrt küldött, hogy felügyelje, minden a
Július 10-14. között zajlott a Mini Club Hungary szervezésében a XXIX. International Mini Weekend, a 2000 előtt gyártott klasszikus Minik hagyományos nyári nagytalálkozója, gyönyörű természeti környezetben, Csopakon. Az esemény felidézésére a Mini Club Hungary elnökségi tagját, Béres Mátét kértük fel. Ez volt a 29. találkozó. Az ember úgy gondolja, szinte