Az ősz ünnepnapja volt az Oldtimer Szuperkupa zárófutama, a Chrono Classic. Ez a verseny minden szempontból különleges volt, mondja Majosházi Péter aki Magyar Andreával együtt a Chrono Classic szervezője. Az őszi napsütés és az szinekben pompázó erdős, hegyes-dombos táj fantasztikus élményt nyújtott mindenkinek. Szerte amerre jártunk sokan voltak kíváncsiak ránk.
Lezajlott a Bakony Trophy, a Millers Oils Classic Kupa zárófutama Szeptember 13-án nyolcvan veterán és youngtimer gyűlt össze Várpalotán, a Thury-vár előtti téren, innen rajtolt ugyanis a Millers Oils Classic Kupa 2025-ös évadának utolsó eseménye, a Bakony Trophy, melynek keretein belül hangulatos útvonal és 8 izgalmas különpróba várt a résztvevőkre.
Október 4-én zajlott a Casco Rally, mely átlagtartó verseny ésveteránautós túra is volt egyben. A jó hangulatú programon 44 páros mérettette meg magát. A történet 2017-ben kezdődött, mikor az akkori regularity, azaz átlagtartó bajnokság főszervezője, Karner Miklós elhatározta, hogy a Volán és a Mecsek Rally néven futó oldtimeres versenyek mellett
Kakucs Budapesttől délre, kb. 20 km távolságra egy kellemes hangulatú, már alföldi jellegű kis település, amely rendezett utcáival, gondozott házaival jó érzéssel tölti el az idelátogatókat. Ismert versenypályájáról is, a Kakucs Ring főleg rallycross versenyeket szervezett az elmúlt években, de élményautózásra, motorozásra egyaránt alkalmas. három éve pedig a Kakucs Ring
Ez a remekbeszabott kis versenyautó nemrég került Magyarországra, a Carozzeria Nito restaurátorműhelyból vásárolta meg új tulajdonosa Bánsági Zoltán a Topolino Club Hungary elnöke. A jármű a háború után született, kifejezetten a Mille Miglia híres, hírhedt versenyére építették a Carozzeria Ala d'Oro ( Aranyszárny) üzemében, Reggio nell' Emiliában. A csővázas, aluminiumborítású
Augusztus utolsó napján újra lengett a rajtzászló a már megszokott helyszínen, a Mercedes-Benz Hovány budaörsi telepén. Elindult a Budapest Classic Grand Prix 106 fős mezőnye,a "guruló múzeum". A gyönyörű őszi napsütésben két kategória autócsodái indultak percenként a 170 kilométeres egynapos futamra. Ez a különleges veteránautós túra Budapest és környékén haladt
Émile Darl'mat autószerelőként dolgozott egy párizsi Peugeot műhelyben egészen 1919-ig amikor is egy kaliforniai üzletember elvitte magával Amerikába hogy sofőrként és autószerelőként alkalmazza. Mikor 1921-ben hazatért Franciaországba, saját műhelyt vásárolt Párizsban, Nagyrészt Peugeot-val foglalkozott és nagyon értett a motorok teljesítményének növeléséhez apróbb változtatásokat alkalmazva. Hamarosan Peugeot kereskedő lett. Nem telt
1971-et írunk. Egy furcsa kinézetű, fehér versenyautó tűnik fel a tesztpályán. Széles, vaskos, zömök karosszériája nagy, kissé felhajló légbeömlőkkel kezdődik. A Porsche mérnökei a Le Mans-i 24 órás versenyre építették ezt a tanulmányautót, Porsche 917/20 volt a típusjele. Szándékaik szerint a már sikeres 917-es rövid és hosszú ( K és
Idén tavasszal ismét életre kelt a múlt, és stílusosan robogott végig Magyarország csodálatos tájain a XIV. Mercedes-Benz Classic Csillagtúra mezőnye. Az április 10-én induló esemény ezúttal is különleges pillanatokkal és felejthetetlen élményekkel ajándékozta meg a résztvevőket – és nem utolsósorban új rekordot állított fel: 97 autóval rajtolt el a túra,
Az idei év keményre sikeredett a Monte Carlo Historic Rally történetében. Jó pár év után újra tél tábornok diktálta a feltételeket. Hogy élte ezt meg a Pásztor - Majosházi csapat. Pásztor Tamással beszélgettünk. Negyedszerre indultok a Monte-Carlo Historic Rallyn. Ez már valamiféle szerelem? Hát szerelem, mondhatjuk így is. Igen, jól










