Már a XX. század legelején elkezdődtek az aerodinamikai kutatások, köszönhetően a repülés gyors fejlődésének. Sok kutató közül is kiemelkedik a magyar származású Járai Gyula, kinek nevére sokszor felmerül az autóiparban. Evvel egybeesik az Art Deco kora valamint annak lezáró korszaka a Streamline, mely harmincas években egybeesik az autógyártás felfutásával. Európában a Tatra lép egy nagyot és piacra dobta luxusautóját. Amerikában a Chrysler a nagy kísérletező és megalkotta az Airflow-t. A mérnöki elképzeléseknek még sok helyen határt szab a régi technológia. Megfigyelhetjük ezt a lámpatestek elhelyezésében is. Újdonság, hogy a tágas utastér a két tengely közé kerülhetett a rövidebb motortér miatt. A könnyített karosszéria és a sebességrekordok ellenére az 1934-es bemutatót követően csupán három évig gyártottak mintegy 120000 darabot. Az emberek nehezen fogadták az új formát és közbeszólt a gazdasági válság is.A Chrysler Airflow orrmotorja a hátsó kerekeket hajtja. 5,3 literes szívó, oldalszelepes, 8 hengeres amely 115 LE teljesítményt ad le 3400 ford./percnél. A motor 3 sebességes kézi sebességváltón keresztül továbbítja az erőt a kerekeknek. A legnagyobb sebessége 145 km/h.