Engedélyek beállítása

A hatékony navigáció és bizonyos funkciók működésének érdekében sütiket használunk. Az alábbiakban az egyes kategóriák alatt részletes információkat talál minden sütiről. A "Szükséges" kategóriába sorolt sütiket a böngésző tárolja, mivel ezek elengedhetetlenül szükségesek a webhely alapvető funkcióihoz.... 

Mindig aktív

A szükséges sütik döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.

Nincs megjeleníthető cookie.

A funkcionális sütik segítenek bizonyos funkciók végrehajtásában, például a weboldal tartalmának megosztásában a közösségi média platformokon, visszajelzések gyűjtésében és más, harmadik féltől származó funkciókban.

Nincs megjeleníthető cookie.

Analitikai sütiket használnak annak megértésére, hogy a látogatók hogyan lépnek kapcsolatba a weboldallal. Ezek a cookie-k segítséget nyújtanak a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalmi forrásról stb.

Nincs megjeleníthető cookie.

A teljesítmény-sütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, amelyek hozzájárulnak a látogatók jobb felhasználói élményének biztosításához.

Nincs megjeleníthető cookie.

A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat személyre szabott hirdetésekkel juttassák el a korábban meglátogatott oldalak alapján, és elemezzék a hirdetési kampány hatékonyságát.

Nincs megjeleníthető cookie.

Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast

A Citroën SM félszáz éve

citroen sm 20.jpg
SM címlap 986 resize
SM 63 resize
SM 26 resize
SM 04 resize
SM 53 resize

A Citroën ID-DS hosszan tartó sikere, amit a közel másfél milliós legyártott példány is bizonyít,a 60-as évek vége felé kissé csillapodni látszott.A stílus és elegancia mellett a vevők komolyabb teljesítményre vágytak. Minden konkurens márka egyre gyorsabb és erősebb autókat kezdett el gyártani.Ne felejtsük el ez volt a „GT korszak” fénykora. Kellett tehát valami ütősebbet felmutatni a Citroën konstruktőreinek is.Kapóra jött, hogy a gyengélkedő Maseratit a Citroën meg tudta vásárolni, így aztán az erőforrás a Maserati V8-asából készült 2,7 literes V6-os lett. A DS egyedülálló hidropneumatikus rendszere adott volt és itt is kiválóan teljesített, különleges vezetési élményt adva a két ajtós kupénak. Az ötsebességes váltóval szerelt országúti rakéta , a 220-230 km/ó -ás sebességével maga mögé utasította a nagy rivális Mercedes és BMW csúcskategóriás autóit. A ma is szemet gyönyörködtető formatervet az akkori főkonstruktőr, Robert Opron álmodta meg. Zseniálisan ötvözte a sportos dinamikát a klasszikus eleganciával, sok egyéni apró részlettel. Ma is szemet gyönyörködtető igazi francia ikont alkotva.