A Lancia Fulviát 63 éve, 1963-ban ismerhette meg a világ. A gyár vezetősége a már letűnt világot képviselő Lancia Appia leváltására szánta ezt a modernnek és sok tekintetben különlegesnek számító középkategóriás családi szedánt. Ez az autó nyújtotta mindazt ami a Lancia méregdrága felső kategóriás modelljeit jellemezte, az eleganciát, a megbízható
A Petersen Automotive Museum mai formájában 10 éve fogadja az érdeklődőket, de több mint 30 éves múltra tekint vissza. Robert E. Petersen és felesége Margie alapították és 1994 június 11-én nyitotta meg kapuit, eredetileg a megyei Természettudományi múzeum területén, majd költözött jelenlegi helyére. A 3+1 szintes kiállítótér a világ egyik
A hatvanas évek elején a Renault csak kis méretű szedánokat tudott kínálni vásárlóinak.Renault Dauphine, majd az R8-as, valamint a kétüléses Caravelle volt a gyártmánypalettán. A nagyautó Frégatte 1960-ban nyugdíjba vonult. Áthidaló megoldással árultak még egy AMC-Renault együttműködéssel Belgiumban összeszerelt amerikai Ramblert, amit megállapodás szerint forgalmazhattak Renault Rambler néven Franciaországban is.
Az, ami sok-sok éven át Padova volt minden veteránjármű-szerelmesnek, a szokásos őszi veteránjármű kiállítás, vásár és börze, az immár három éve elköltözött Bolognába. Jól átgondolt váltás volt ez az olaszoktól, közel háromszoros alapterületen, lényegesen szebb, modernebb környezetben várta a látogatókat a kiállítás. Több mint ötezer veterán jármű, tematikus kiállítások, klubok
A Walter Owen Bentley által 1919-ben alapított cég egy a korának meghatározó sportkocsiját mutatta be az 1919-es London Motor Show-n. A technikai újításaival, minőségével a kor autóipari csúcsát jelentő modellt 1920-ban kezdték el gyártani. Hamarosan a versenypályákon is megjelentek a Bentley-k. Mindenhol taroltak. Ettore Bugatti nemes egyszerűséggel csak száguldó teherautóknak
Az 1950-es évek elején nem álltak túl jól a Chevrolet eladásai Amerikában. Thomas Keating márkamenedzser új lehetőségként felvetette egy kis kétüléses sportkocsi ötletét az Amerikában is népszerű brit sportkocsik mintájára. A recept: üvegszálas karosszéria acél alvázon, Chevy motor, kétsebességes automata váltó sportos dizájn. A formatervezőként Harley Earl bízták meg, ma
Márton András tulajdonos meséli el mit kell tudni az autóról: -Ez egy 1977 augusztusi Peugeot 304 SLS Berline, azaz limuzin. A típust egészen 1980-ig gyártották, a 305-ös váltotta le, ami technikájában javarészt megegyezik a legutolsó 304-essel. Ez a konkrét autó már második szériás 304-es. A második szériánál változott a hátsó
Lassan köztudottá válik a veteránjárműves berkekben, hogy szeptember első hétvégéje mindig a Festetics Concours d’ Elegance időpontja. Így volt ez idén is, szeptember 6-7-én Keszthelyen gyülekeztek a szépségükben vetélkedni kívánó oldtimer motorkerékpárok és autók. A Festetics- kastély olyan történelmi hátteret nyújt a rendezvény helyszínének, amely biztosítéka lehet annak, hogy rövid
Ez a remekbeszabott kis versenyautó nemrég került Magyarországra, a Carozzeria Nito restaurátorműhelyból vásárolta meg új tulajdonosa Bánsági Zoltán a Topolino Club Hungary elnöke. A jármű a háború után született, kifejezetten a Mille Miglia híres, hírhedt versenyére építették a Carozzeria Ala d'Oro ( Aranyszárny) üzemében, Reggio nell' Emiliában. A csővázas, aluminiumborítású
Émile Darl'mat autószerelőként dolgozott egy párizsi Peugeot műhelyben egészen 1919-ig amikor is egy kaliforniai üzletember elvitte magával Amerikába hogy sofőrként és autószerelőként alkalmazza. Mikor 1921-ben hazatért Franciaországba, saját műhelyt vásárolt Párizsban, Nagyrészt Peugeot-val foglalkozott és nagyon értett a motorok teljesítményének növeléséhez apróbb változtatásokat alkalmazva. Hamarosan Peugeot kereskedő lett. Nem telt










