Idén a Retromobile 49. alkatommal várta a veteránautók szerelmeseit Párizsban az Expo Porte de Versailles kiállítócsarnokaiban. Nem kevesebb, mint 146 000 látogató járta végig a kiállítást 2025. február 5. és 9.között. Ez a szám minden eddigi csúcsot megdöntött. Idén 2000 autót és motort, valamint minden eddiginél több több érdekes programot
Látványos és átfogó kiállítással várja a veteránrajongókat a brüsszeli Autoworld. A Rally Legends – From Dust to Glory című kiállítás nem kisebb feladatra vállalkozik, mint bemutatni a World Rally Championship 1973-as elindulása óta megismert legendás, nyertes autókat. A rally világbajnokság, a WRC, bajnokait, pilótáit és navigátorait is bőséges mozgó és
Kiss Istvánt az autó tulajdonosát kérdeztük: Ezek az autók ma is rendkívül népszerűek, vajon mi lehet az oka szerinted? Nagyon jól kezelhető és szép karakteres autók, jó arányokkal. Sportos formája az olasz Giovanni Michelotti kezenyomát viseli. 1966 és 1977 között majd 840-ezret gyártottak belőle. A "kis" BMW népszerűsége töretlen volt.
Az Alfa City pódiumán találkoztunk először evvel a ma már igen ritka Alfával . A Giulietta Sprintet 1954-ben kezdték el gyártani. A történetével részletesen foglalkoztunk egy előző cikkünkben. Most egy gyönyörűen restaurált darabbal kerülhettünk testközelbe. A restaurálása nagy kalandjáról a tulajdonost, Kiss Istvánt kérdeztük. - Miért esett a választás pont
Ennek az egészen különleges, autótörténeti szempontból is felbecsülhetetlen értékű jármű restaurálására a közelmúltban fejeződött be Magyarországon, a küzdelmes munkáról Dr. Horváth Attila mesélt a Veterán Garázs Magazinnak. - Nem jön minden nap szembe egy ilyen autó. Miféle szerzet is ő valójában? - A hivatalos elnevezése Abarth Allemano 1600 Spyder. Kis
Ha valahol szóba kerül Amerika és az ötvenes évek, akkor a társalgás megállíthatatlanul eljut a korszak jellegzetes külsejű, hatalmas étvágyú, krómtól csöpögő autócsodáiig is, erre mérget veszek. A fokozhatatlannak tűnő jólétben élő amerikaiak pénztárcájáért akkoriban késhegyre menő harc folyt és nemcsak az alsóbb szegmensekben, hanem a csúcson is. A General
Közismert tény, hogy a Kaáli Autó- Motor Múzeum bővelkedik ritka és másutt nem látható, kincset érő járművekben. A közelmúltban Nagy Péter kalauzolásával egy olyan kuriózumot járhattunk körbe Dörgicsén, amely nemcsak járműtörténeti szempontból jelentős, de nagyon szép példája a házastársi szeretetnek is. Piero Rivolta, az Iso autógyár örököse 1969-ben lélegzetelállító luxusautó
A Fiat Ritmo valamiért nem volt gyakori vendég a magyar utakon, holott nagyon sokat, 1.8 millió darabot készítettek belőle 1978 és 1988 között. A rendszerváltás után honfitársaink mintha megfeledkeztek volna erről a típusról, inkább német és japán autókba ültek, pedig kellő odafigyeléssel és megfelelő karbantartás mellett egy Ritmo igazán megbízható
Dörgicsén, a Kaáli Autó-Motor Múzeumban sok csodálatos járgány mellett immár testközelből is megtekinthető egy Shelby Cobra, amely a legfrissebb üdvöskének számít, hiszen csak idén februárban tette kerekeit a múzeum területére. A típus igazi legendának számít, nyers, elsöprő erejű amerikai motor és filigrán európai karosszéria házassága, ön- és közveszélyes jármű, amely
A Kaáli Autó-Motor Múzeumban kiállított járművek többségét egy pillanat alatt azonosíthatjuk, ám a karakteres, jellegzetes külsejű járgányok mellett igazi talányokra is bukkanhatunk. Az aprócska, sárga négykerekűről csak annyit jelenthetünk ki teljes biztonsággal, hogy valamiféle versenyautóról van szó – szerencsére Nagy Péter, a dörgicsei múzeum szakértője ennél sokkal alaposabb ismertetővel tudott