A Rolls Royce vezetése jól reagált az ötvenes években a piac igényeire és megértette az idők szavát. Szakított az 1906 óta hagyományos alvázas konstrukcióval. Az önhordó karosszéria más dimenziókat adott. Tágasabb utastér, nagyobb sziládság, kissebb súly., korszerűbb futómű, stb. Nem utolsó sorban a hatékonyabb sorozatgyártás is könnyebben megoldható volt így.
Chapron 1886 december 30.-án látta meg a napvilágot Franciaország közepén egy kis faluban, Nouan Le Fluzerierben. Szülei jómódúak voltak és a kis Henry hamar kapcsolatba került az automobilokkal. Rajongott az autókért és tizennégy éves korában elindult, hogy elsajátítsa a szakmát. Kerékpárjával körbekarikázta Franciaországot, hogy különböző mestereknél kitanulja a mesterség minden
A Porsche 911 talán az egyetlen az európai autós univerzumban, mely karakterét alapvetően megőrizte hat évtizeden keresztül és még mindig él. A most futó 8. generáció is viseli a jellegzetes vonalakat. Köszönhető ez Ferdinand Alexander Poerschénak, F.Porsche unokájának, aki formatervezőként megalkotta ezt a végtelenül egyszerű és mégis dinamikus formát. A
Mindaddig, míg az önhordó karosszériák nem terjedtek el, a gépkocsik igencsak súlyos gépezetek voltak, hiszen konstrukciójuk megkerülhetetlen eleme volt a nagy tömegű alváz és a masszív kocsiszekrény. Szerencsére a repülőgépek és egyéb légi járművek elterjedése, valamint az előállításuk során gyűjtött tapasztalatok egyre-másra szivárogtak át az autógyártásba, ennek eredményeként pedig addig
Az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer márkák összevonásából formálódott Auto Union autógyártó konglomerátum tagjai között nagyon szorossá vált a kapcsolat a harmincas évek végére. Németország vezető autóipari szövetségében a második világháború kitörésének előestéjére lényegében részletesen leosztották a feladatokat: a Horch luxusautókat gyártott, az Audi gyártmányok a középső