Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
A San Francisco-i zsaruExkluzív

A San Francisco-i zsaru

1968-ban mutatták be a San Francisco-i zsaru (Bullitt) című filmet, melyben Steve McQueen evvel a Ford Mustang-al mutatott be egy máig felülmúlhatatlan üldözéses jelenetet. A filmben két azonos Mustangot használtak. A megerősített változat volt a kaszkadőr autó, a másikat McQueen hajtotta. A Mustangnak később több gazdája is volt. Steve mindíg
Paul BracqExkluzív

Paul Bracq

Paul Bracq francia származású formatervező 1957-ben a Mercedesnél kezdte pályafutását. Első remekműve a „Pagoda „volt A 70-es években átigazolt a BMW-hez. Műveiből válogattunk egy csokorra valót:
Jensen HealeyExkluzív

Jensen Healey

Míg az Austin-Healey gépkocsik komoly ismertségnek örvendenek, addig a Jensen-Healey típusnak kevesebb jutott a reflektorfényből. Pedig nagyon is jó autó, Hajdú Zsolt például tökéletesen elégedett a sajátjával, sőt, a korabeli brit sportkocsik egyik legjobban sikerült képviselőjének tartja. A tulajdonos hirdeti ugyan a roadstert, de elég egy komolyabb autózás a volánjánál
Ferrari 250 GT SWBExkluzív

Ferrari 250 GT SWB

A Ferrari 250-es sorozatának talán nincs olyan tagja, amely ne lenne érdemes a figyelemre. Kifinomult, haladó technikát felvonultató és gyönyörű aszfaltrakéták voltak ezek, amelyek nélkül az ötvenes és a hatvanas évek sokkal szegényesebben teltek volna. A különösen sikeres széria 1959-ben egy rövidre szabott alvázú, ezért kimondottan sportos újonccal gyarapodott, a
Willys Jeep Station WagonEsemény

Willys Jeep Station Wagon

A világháború ikonikus terepjárójának, a Willys Jeepnek békeidőben kifejlesztett polgári változatatulajdonképpen a „Sport Utility Vehicle”, azaz SUV kategória megteremtőjének számít. A StationWagon néven ismert két-, majd négykerék meghajtással is forgalmazott csukott gépkocsi a katonaiJeep hírnevéből és a saját maga által kiharcolt elismerésből nyerte hatalmas sikerét. Egyszerű volt,strapabíró, és mindig legyőzte
A Citroën SM félszáz éveExkluzív

A Citroën SM félszáz éve

A Citroën ID-DS hosszan tartó sikere, amit a közel másfél milliós legyártott példány is bizonyít,a 60-as évek vége felé kissé csillapodni látszott.A stílus és elegancia mellett a vevők komolyabb teljesítményre vágytak. Minden konkurens márka egyre gyorsabb és erősebb autókat kezdett el gyártani.Ne felejtsük el ez volt a „GT korszak” fénykora.

A Lada 50 éve

Fél évszázada, hogy az első VAZ 2101-es, más néven Zsiguli legördült a frissen épült Togliatti autógyár szerelősoráról a Szovjetúnióban. Az olasz kooperációban készült modell alapja az 1967-ben Év autója címet kapott Fiat 124-es volt. Olasz és szovjet mérnökök 800 ponton változtattak a modellen. Ebből talán a legszembetűnőbb a nagyobb hasmagasság
Toyota FJ55 LandCruiserExkluzív

Toyota FJ55 LandCruiser

Szabó István kincset talált. Nem makulátlant és nem is mostanában, de a bontó sarkában árválkodó, porrá rozsdásodott négykerekűről utóbb kiderült, hogy érték a javából. Az első meglepetés akkor érte a tulajdonost, amikor egy alkatrészért Németországba ment és a Toyotákat is forgalmazó kereskedés vezetője látatlanban egy alig futott, ám mégis új
Rolls Royce Silver Wraith Sedanca de Ville 1949Exkluzív

Rolls Royce Silver Wraith Sedanca de Ville 1949

A Rolls Royce 1940-ben felhagyott a gépkocsigyártással, mert a háború kitörése miatt sokkal nagyobb igény mutatkozott repülőgépmotorokra, mint elegáns luxuskocsikra. A híres Merlin és Griffon hajtóművek a frissen felhúzott crewe-i üzemben készültek, a békeévek beköszöntével azonban minden megváltozott, ismét elkezdődött a gépkocsik összeszerelése. Az új korszak első négykerekűje a Silver