Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
Bulvár
Gasztronómia
Lovassport
Webshop
Trimedio TV
Trimedio Rádió
Hírek
Eladó cégek
Utazások
Podcast
ZAZ 969- Záporjóska benzinkályhávalExkluzív

ZAZ 969- Záporjóska benzinkályhával

A rendszerváltásig viszonylag kevés, mindössze 22 ezer Zaporozsec gépkocsi talált gazdára Magyarországon, ami egyáltalán nem sok, szinte csak csepp a milliónál is több itthon eladott Lada/Zsiguli tengerében. Ennek ellenére nálunk még manapság is nagyon ismert ez a szovjet autómárka, persze egyáltalán nem presztízse, kidolgozásának minősége vagy éppen a teljesítménye miatt.
Lázas készülődés az augusztusi Budapest Classic Grand Prix-reEsemény

Lázas készülődés az augusztusi Budapest Classic Grand Prix-re

Budapest Classic Grand Prix – interjú Marosi György főszervezővel az MBCM elnökével. Marosi György mozgalmas napokat él, gőzerővel zajlik ugyanis az Oldtimer Szuperkupa harmadik állomásának, a Budapest Classic Grand Prix-nek az előkészítése. Mint az esemény főszervezője, ő is számolja az augusztus 27-ig hátralévő napokat, izgalmak pedig egészen biztosan jutnak az
A Honda négy kerékre áll – Honda T360Exkluzív

A Honda négy kerékre áll – Honda T360

Volt Hondám és szerettem, pedig nem volt a tipikus, közmondásos, sportos rizskályha, igaz, unalmas se. Fiatal pár vásárolta meg, nekem pedig feltűnt, hogy milyen jól tájékozottak mindketten a márkát illetően. Igen, a párocska hölgytagja is fesztelen lazasággal dobálózott a hondás körökben közismert bennfentes fogalmakkal, bennem pedig megfogalmazódott a gondolat, mely
Bye bye Fiesta!Exkluzív

Bye bye Fiesta!

Évtizedeken át a kispénzű autóvásárlók biztos tippjének számított a városi miniautók legendás képviselője, a Ford Fiesta. Még maga Henry Ford II adott engedélyt a kifejlesztésére 1972-ben, elsősorban azért, mert megihlette őt a brit Mini semmihez sem mérhető sikere és népszerűsége. A Fiesta az addig tervezett és gyártott legkisebb méretű Ford
Dunakanyar Trophy, 1/100-as zuhatag, csodaszép tájakonExkluzív

Dunakanyar Trophy, 1/100-as zuhatag, csodaszép tájakon

Tavaly indult az autós Oldtimer Rally Trophy kupasorozat, amely hazánk legszebb tájait vette célba, a sorozat keretében pedig július 1-én zajlott le a Dunakanyar Trophy, azaz a Millers Oils Classic Kupa harmadik futama. Reggel nyolc óra körül a Dunakeszi Auchannál jöttek össze túrázók. Kilenc órakor a rajtolt az első autó,
Kansasi gépmadár a BonanzaExkluzív

Kansasi gépmadár a Bonanza

Ha magazinunk címe „Hangár” lenne, megspórolhatnék egy magyarázkodást, mivel azonban „Garázs” cím alatt futunk, indoklással tartozom az alábbi cikk témája miatt. Időről időre teret adunk lapjainkon olyan járműveknek, amelyek nem autók és nem is motorkerékpárok, hanem például repülőgépek. Tesszük mindezt azért, mert a légi szekerek alapból is érdekesek, azonban még
Jaguar XK 140 – Le Mans bajnokaExkluzív

Jaguar XK 140 – Le Mans bajnoka

Erdélyi Zoltán Jaguar XK140-es autója 2008-ban érkezett Magyarországra, a tulajdonos egy holland kereskedőtől vásárolta meg, eléggé romos állapotban – Az autó alja tulajdonképpen lyukas volt, „deréktól lefelé” nem is létezett a Jaguar. Az oldalsó lemezek alsó tíz-tizenöt centiméteres része hiányzott, a fenéklemez pedig teljesen elporladt. Az alváz szerencsére restaurálhatónak tűnt,
Alfa Romeo GTV – az ékforma diadalaExkluzív

Alfa Romeo GTV – az ékforma diadala

Schindler Alex és az Alfárium jóvoltából ezúttal két darab youngtimer Alfa Romeót járhattunk körbe. Típustársak ők, mindkettő a híres-nevezetes 916-os sorozat tagja, egyikük kupé, a másik ellenben kabrió. Az immár a Fiat irányítása alá helyezett Alfa Romeo 1993-ban lebbentette fel a fátylat az agresszíven sportos megjelenésű GTV-ről (Gran Turismo Veloce)
Dunakanyar-Gerecse Oldtimer Túra: lenyűgöző táj, rázós feladatokEsemény

Dunakanyar-Gerecse Oldtimer Túra: lenyűgöző táj, rázós feladatok

A Dunakanyar Oldtimer Egyesület június 24-én a Zsámbéki Kistérségben tartotta meg szokásos, éves rendezvényét. A Gerecse Hegység legszebb tájain, majd Süttő felől Bajóton át Csobánkáig vezetett út. A túrát tarkították a résztvevők ügyességét, felkészültségét, kulturális ismereteit próbáló feladatok. Kemény Attilával, az egyesület vezetőségi tagjával, az esemény egyik szervezőjével idéztük fel
Ős-Kacsa nászajándékbaExkluzív

Ős-Kacsa nászajándékba

Vaszilkó Balázs egy korai Citroën CV2-est szeretett volna, pontosan akkor, amikor valahol Franciaországban egy úriember éppen az édesapja által újonnan vásárolt, de már bizony már közel hetvenéves Kacsájának keresett megbízható, szerető gazdát. Mielőtt ők ketten felvették volna a kapcsolatot, Balázs a hazai citroënes körben adta elő kívánságát - Szinte mindenki